צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  היתקעות בשלב די מוקדםנעמה 23:38 14/12/2010
הי רותי,
אני נמצאת בשבוע 38, ומתאמנת בדגם דלפין פלוס כבר שבוע כפי שכתוב: עשר דקות שרירי קרקעית אגן, ובין עשר דקות לרבע שעה של הרפיה עם הבלון. פעם ביום.

ביומיים הראשונים עליתי בקצב של חצי ס"מ ליום (מודדת קוטר ולא היקף)והייתי מרוצה, אבל עכשיו אני תקועה בשלב די מוקדם- 5.5 ס"מ בלבד! אתמול קצת דחקתי בעצמי וחשתי לחץ גדול בפי הטבעת, שלא ממש הפריע לי כי דמיינתי שזו בטח התחושה שמדברים עליה בלידה, אך היום לצערי ירד קצת דם בזמן היציאה, ואני חוששת שיצא לי טחור.

אני מעונינת להגביר את הקצב, והבנתי שניתן לעשות זאת בכמה דרכים, אך יש לי שאלות לגביהן:

1. להוסיף עוד אימון אחד ביום- אתחיל ממחר.

2. האם אפשר להאריך את זמן השהות בנרתיק לעשרים דקות? אני מוצאת שככל שעובר הזמן כך אני יכולה להרפות ולנפח יותר.

3. האם כדאי לשלב עם אמצעי נוסף כמו עיסוי פרינאום (קשה לי לעשות לבד, לכן קניתי את האפי-נו), או אמבט אדי רוזמרין? קניתי כבר את הרוזמרין אבל כתוב להימנע אם ישנם טחורים, והדם הקל ביציאה (בדקתי והוא לא מהנרתיק חס וחלילה) גרם לי לחשוש שיצא לי טחור במהלך האימון הקודם, האם נראה לך שזה קריטי?

מצטערת על המגילה, אבל הזמן עובר ואני מרגישה שאני רחוקה מהמיקום הרצוי.

תודה לך מראש,
נעמה
   טחורים, כאב באנוסרותי קרני הורוביץ 23:46 14/12/2010
הי נעמה,
אכן הקוטר שהשגת אינו מספק.
אין בעיה להוסיף אימון ביום כל שיהיה 2 לכל היותר, אך אין להאריך את זמן השהיית הבלון בתנרתיק מעבר למפורט בהוראות - עשר דקות.
אכן, לא כדי לבצע אמבט רוזמרין כשיש טחורים.
הטחורים והכאב באנוס מלמדים שייתכן שאת מפעילה לחץ גדול באמצעות הבלון כלפי פי הטבעת. כדאי לך להוון את החלק הקשיח של חיבור הבלון והצינורית מול פתח הנרתיק כדי שלא יתקיים העומס על האזור הסמוך לרקטום. למרות האינטואיציה, הרחקת האזור המחבר הקשיח מן האזור הקדמי/עליון של הנרתיק (דגדגן) וכיוונו כלפי מטה (רקטום) יווסת את החלץ הרחק ממנו.
נסי ועדכני.
בברכה,
רותי


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו