צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  התלבטותמתלבטת 19:10 25/11/2011
שלום בנות, אני יודעת שהפורום מיועד לנשים הרות אבל אני מתקשה להגיע למצב הזה. אני סובלת מוסטיבוליטיס ועובדת עם סט מרחיבים בהמלצת הגניקולוגית שלי.המידה הגדולה ביותר של המרחיבים, צרה מידי ביחס לבעלי. האם ניתן להשתמש בעדינות באפי-נו על מנת להרחיב את פתח הנרתיק ולאפשר חדירה שלא תכאב כל כך?
   בהחלט הייתי מנסהרותי קרני הורוביץ 19:31 25/11/2011
זו אמנם לא התויה של היצרן (לפחות לא עדיין) אך ישנו ניסיון מצטבר מעודד. מצאי בפורום ובגוגל מידע רלוונטי נוסף. בהצלחה!! ודווחי כאן האם סייע בטובך לטובת הכלל
   בבקשה תעדכני- אני במצב דומהליאת 11:08 04/12/2011
   חדשות טובותמתלבטת 12:36 04/12/2011
הי ליאת, חשבתי לחכות עוד קצת ולתת תגובה יותר אחראית אבל ראיתי את ההודעה שלך אז ככה:

בן זוגי ואני נמנעים מחדירה מלאה כבר שנתיים, עם מליון נסיונות, כדורים, משחות, דיקור סיני, פסיכולוגית,ומה לא. הגניקולוגית שלי המליצה על סט מרחיבים ורודים. התאמנתי איתם והגעתי לרחב ביותר ועדיין כשניסינו זה כאב בטירוף.

התאמנתי עם האפי נו 5 ימים ברציפות, כל יום טיפה יותר, ממש בזהירות כי כידוע לגרום שם עוד כאבים זה לא אחראי ולא מקדם,
שיערתי שאני צריכה להגיע לקוטר 5-6 ס"מ.
סוג הלחץ והמתיחה שהאפי נו עושה מזכיר את הכאב של החדירה (הרבה פחות כואב אבל אותו גוון) ולכן זה הרגיש כיוון טוב.
אחרי 5 ימים הגעתי ל 5.5 ס"מ.
מיד אחרי האימון האחרון ניסינו שוב ולהפתעתי האדירה פשוט הצלחנו! עם תחושת אי נוחות וקצת כאב אבל לא דומה בכלל למה שהיה בכל הפעמים הקודמות.

מבחינתי זה בגדר נס, אין לתאר את תחושת ההקלה. יום למחרת קיבלתי מחזור כך שאין לי עוד סטטיסטיקה של הצלחות לאורך זמן אבל אין ספק שקרה כאן משהו טוב.

אחכה עוד כמה שבועות לוודא שזה לא היה פוקס לפני שאכתוב על זה בכל פורום וסטיבוליטיס שאי פעם ביקרתי בו.

אשמח לדבר איתך בטלפון ולענות על כל שאלה
050-8868212
   למתלבטתליאת 14:15 04/12/2011
אני כבר אחרי שנים של סבל, בערך 5, כבר עברתי ניתוח והצלחתי להכנס להריון מחדירה חלקית (מאוד מאוד- הרופאים הגדירו את זה בגדר נס ואנחנו עדיין לא מאמינים שזה קרה בכלל כמו שזה קרה) אבל עכשיו יש לי כאב של הניתוח שהוא חמור בדיוק באותה מידה אם כי שונה. זה מרגיש כאילו העור מתוח, כל מתיחה נוספת קטנה שלו זה כאבי תופת, ואני ממש מקווה שהדבר הזה יעזור, רק שאני לא יודעת אם מותר לי לעשות את זה בשלבים מוקדמים של ההריון.
אני ממש ממש שמחה בשבילך, אני מקווה שהמצב יישאר, היו לי כל מיני דברים שעבדו ואחרי יום הפסיקו לעבוד, שנים של לנסות לנתח ולהבין מה גורם לזה זה פשוט סיוט מתמשך.
מאחלת לך בהצלחה!!!!


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו