צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  אפי נו בשבוע 12 לעזרה עם וסטיבוליטיסליאת 08:59 04/12/2011
שלום רב,
אני בשבוע 12 להריון וסובלת מוסטיבוליטיס קשה- עברתי גם ניתוח ועכשיו הצלקת מאוד מכאיבה לי ואני לא יכולה לעבור אפילו בדיקות רגילות להריון, לא יודעת מה יהיה בלידה ובחדר הלידה, אני די חוששת.
שמעתי שאפי נו יכול להועיל למצבי.
שאלותי:
1. כיצד ניתן להשתמש בו במצבי אם אני זקוקה לשמן כדי למתוח את המקום (מה שלא מומלץ לעשות לפי האתר שלכם).
2. האם מותר להשתמש באפי נו בשלבים מוקדמים של הריון? אני יודעת שאסור לבצע תרגיל פיזיותרפיה באיזור בשלבים מוקדמים, אבל אני דווקא רוצה להתחיל עכשיו לתרגל את המקום, לא בשימוש מלא במכשיר, רק למתוח קצת את המקום.
3. איזה מכשיר מומלץ במצבי?
תודה.
   consult with a urogenital physiotherapist Ilana Shemesh, midwife 19:24 07/12/2011
Hi Liat,
Although not specifically designed for treating vestibulitis, some urogenital physiotherapists find that it is a good tool for stretching and desensitizing. However, if it is severe then you will not be able to insert it as the size is like a penis, and for some vestibulitis sufferers even a finger inserted causes pain. Usually after birth, the vestibulitis is much better from the stretching of the vagina during the birth. I suggest you consult with a urogenital physiotherapist who has experience with vestibulitis. If you do use the epi-no, not to use with oil as it damages the silicon. Only water-based gel like K-Y. I would suggest that you only begin in the third trimester and very slowly. Inflation only from 36 weeks. If you will want to do pelvic floor exercises after the birth, then get the delphine plus model.
   לא ידועת עם מי להתייעץ כבר!! בכל מקרה זה נכון-ליאת 08:19 08/12/2011
אם זה כזה גדול אין לי סיכוי, לא ידעתי שזה הגודל!
כנראה שגם זה לא יעזור לי.


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו