צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  לא מצליחה להחדיר את הבלוןמתחילה 04:54 17/02/2014
שלום,
אני חדשה דנדשה בפורום ומנסה ללמוד איך לתפעל את האפי-נו דלפין פלוס כמו שצריך.
השאלה שלי היא מאוד מאוד בסיסית - אני לא מצליחה להחדיר 1/3-1/2 מהבלון לנרתיק. עוד לפני שדיברנו על לנפח או להפעיל את שרירי רצפת האגן או משהו כזה.
תמיד היה לי קשה להכניס טמפונים ולעיתים גם כואב לי בסקס, אז אולי פתח הנרתיק שלי פשוט צר יחסית, אבל האם זה אמור להיות מאתגר פשוט להכניס את הבלון במצבו המשוחרר? אם כן, יש טיפים איך אפשר לעשות את זה?

בנוסף, האם יש חומר סיכה על בסיס מים שבטוח להריון ובטוח לשימוש במכשיר האפי-נו?

תודה
   insertion of the balloonIlana Shemesh, midwife 09:37 02/03/2014
You need to use some lubrication like K-Y Gel which is fine for pregancy as is "Gel Intimi" from Life sold in superpharm. It sounds like you may have a problem called vaginismus which a specialist in pelvic floor or genitourinary physiotherapist could help. This would explain your difficulty with sex and tampons. This usually dissapears after bith so that is good news. Meanwhile, try really relaxing and doing it after a bath and using plenty of gel. Also you must inlate a little so that the balloon is firm enough to insert.


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו