צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  לא מתקדם אילת 09:25 30/05/2014
שלום,
התחלתי את האימון באפי -נו לפני כשבועיים, ואינני עוברת את שלב ה 6-6.5 ס"מ. בהתחלה חשבתי שהמיקום עמוק מדיי, כי חשתי בכאב בזמן ה "לידה" של הבלון, אז התחלתי לשים קצת יותר בחוץ. אני מרגישה את המתיחה בניפוח, אבל לא מתקדמת מבחינת ההיקף. כעת אין כאב בשלב באחרון.
אני תוהה איך אני יודעת שהמיקןם נכון? כמה מהבלון צריך לראות כאשר הוא במקום הנכון?וכיצד אפשר לשפר את ההיקף? אני אמורה ללדת בעוד שבוע, וחבל לי שלא מתקדם.
תודה
   חוסר התקדמותרותי קרני הורוביץ 09:39 30/05/2014
איילת יקרה,
ראשית, כל הכבוד על האימון ועל תיקון המיקום. אם כבר לא כואב לך בהוצאה זה סימן טוב מאד.
לשאלותייך:
1. איך תדעי שהמיקום נכון?
הבלון צריך להיות 'תקוע' במיקום בו התחושה היא של 'לא לבלוע ולא להקיא'. כלומר מינימום כוח של היד מופעל כדי לשמר את הבלון במקומו.

2. כמה מהבלון צריך לראות כשהוא ממוקם נכון?
לפחות שליש מהבלון. אפשר גם מחצית. יש שונות גדולה בין המבנים שלנו הנשים ולעיתים השפתיים החיצוניות דקות או עבות ומכאן נובע הפער בין שליש וחצי.

3. אפשר לשפר את ההיקף בראש ובראשונה על ידי מוטיבציה. הדרכים להניע מוטיבציות רבות כמספר המשתמשות. קריאה על חתך החיץ היא אחת מהן :-). שיחות עם משתמשות לשעבר - חברותייך - יועילו גם כן. תמיכה מן המדריכה שלך להכנה ללידה, הדולה או המיילדת עשויה אף היא לעזור. מניסיוני השינוי העיקרי קורה בראש. כאשר את מאפשרת לעצמך לנפח יותר, להכיל יותר מתיחה. זה גם מאד יעזור לך בהכנה המנטאלית והרגשית ללידה. לדעת שאת מסוגלת ולהתגבר על מחסום תקרת הזכוכית של דימוי הגוף שלך באזור הוגינה. יש לנו פרדיגמות לפעמים כמו 'הנרתיק שלי צר'. 'אם הוא יימתח, לא אוכל ליהנות יותר מיחסי מין'. ועוד. זה פשוט לא נכון, אבל צריך לעשות עבודה לעיתים לא פשוטה כדי להכיל את הפרדוקסים. כי גם נרתיק צר יכול להתגמש לגודל ראש. הנרתיק מתאים את עצמו לפעולה שהוא מבצע. ביחסי מין הוא אחד, בלידה הוא לגמרי אחר. למעשה האנטומיה שנקראת תעלת לידה היא ייחודית ללידה. אין לנו כרגע תעלת לידה..
בנוסף ישנם העניינים הפיזיים הרגילים: למצוא תנוחה נכונה שלא מקטינה את פתח הנרתיק, תמיכה טובה לגב ולברכיים וכו' - מצאי במאמרי הטיפים והשאלות הנפוצות וגם, את יודעת מה? ב'הבלון בורח?'. בהצלחה ועדכנינא
   אנסה. תודה אילת 10:07 30/05/2014


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו