צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  התקדמות איטית במיוחדנסיה 20:02 06/05/2016
שלום
אני כבר 8 ימים משתמשת באפי נו אבל אני לא רואה שום התקדמות משמעותית. מ19 סמ של היום הראשון הגעתי היום להיקף של 20 וחצי בלבד.
הבעיה העיקרית שלי היא שהבלון פשוט בורח. אני מנסה להחזיקו אבל יש לחץ מבפנים שמושך אותו החוצה ובפועל גורם לי להשאר עם הבלון בפנים גג 2-3 דקות כך שאני כלל לא בטוחה שהאימון בכלל עוזר..
ניסיתי את כל הטיפים מהמאמר אך זה לא עוזר, אני כבר לא משמשת בחומר סיכה כלל, אני מכניסה שלושת רבעי מהבלון ומפעילה כח עם הידיים שלא יברח אך כלום לא עוזר.
אני כבר ממש מיואשת ומרגישה שסתם קניתי את המכשיר בייחוד שאני כל כך קרובה ללידה וההתקדמות כל כך איטית. אודה לעזרתכם הדחופה..
   נסיה שלוםרותי קרני הורוביץ 11:36 07/05/2016
כתבת שאת מחזיקה את המכשיר בכוח. זו אינדיקציה ברורה לכך שהמיקום של הבלון אינו תקין. סביר שהוא ממוקם לא מספיק עמוק אך גם ייתכן שאת נמצאת בפוזיציית אימון לא נכונה. ניסית שכיבה נתמכת על הצד עם כרית בין הברכיים?
2-3 דקות לסשן הם זמן לא רע. את יכולה לעשות שלושה אימונים עוקבים והגעת למכסה היומית.
יחד עם זאת 20 ס"מ הם היקף קטן מאד לשמונה ימים. אם הסיבה אינה לחץ נפשי מאד גדול שמונע ממך להרפות, הייתי ממליצה שמיילדת תראה אותך מתאמנת.


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו