צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אפי-נו
מנהל/ת הפורום: רותי קרני הורוביץ
  מה אני עושה לא בסדר?נועה 19:16 03/06/2019
היי, מתרגלת עם אפינו דלפין פלוס כבר שבועיים וחצי אבל לא מצליחה לעבור את ה 7.5 ס"מ.

לציין כי לפי ההסבר ההחדרה של הבלון באמצעו (ולא כולו) מביא לכך שעם הניפוח הראשוני אני מרגישה את אותה מתיחה רצויה אבל רק בהתחלה (אחרי 2 דקות מרגישה שיפור, כאילו הנפח יורד...)
יכול להיות שהבלון קטן אח"כ? כי התחושה היא שאני מנפחת יותר אבל לא מצליחה להגדיל את ההיקף... מתחילה להיות מתוסכלת.
אשמח לשמוע אם אני עושה משהו לא בסדר...
   רותי קרני הורוביץ 20:54 03/06/2019
היי,
מציעה לל לקרוא את מאמר הטיפים באתר כדי לוודא ראשית שאת עושה את הדברים הנכונים.. שנית, בנפח שאת מתארת מתרחשת הרבה פעמים 'קפיצת גדילה' באימון ומעין משבר. לעיתים םיזיולוגי לעיתים םסיכולוגי. זה לא משנה. העיקר לעבור אותו. הבלון אען מאבד מעט נפח (השסתום אינו אטום לען מתאםשר מעבר מסוין של אויר החחצה) אל כדאי לעשות שני דברים כדי לוודא שאת עושה שם את המקסימום.
1. לוודא שכפתור השבתום סגור היטב.
2. לחלק את האימון המותח את הפרינאון לשניין או לשלושה חלקים, שבסוף כש-א מהם את 'יולדת את הבלון', ראי 'לידת הבלטן' בהוראות - החלק השלישי של האי ון. מדדי אותו מיד לאחר כל הוצאה. כך תדעי להשוןת בין התחושה לנפח וממנה להסיק לגבי ההיקף שתשיגי ב'מיני אימון' הבא.
במילים אחרות, תהיה לך אינדיקציה האם לנפח יותר בפעם נבאה.. נסי ואשמח אן תדווחי כאן על ה וצאות. זה אמור להשתפר במיידי :) בהצלחה!


שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו