צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום תזונה בהריון, לאחר לידה, בהנקה ותינוקות
מנהל/ת הפורום: טובה קראוזה
  הריון במשקל גבוהפלג 09:53 25/06/2010
אני בת 40 ששוקלת 128 קילו בגובה 158. נכון להיום אני אחרי ירידה של כ20 קילו במשקל השנה ולפני שבועיים הסתברר לי שאני בהריון.
כמובן שאני שמחה על ההריון (רציתי הריון נוסף) אבל אני מאוד מודאגת מהמשקל. בשבועיים האחרונים עליתי כבר כמעט 2 קילו, זאת למרות שאני שומרת על דיאטה של סכרת (אני חולת סכרת) ולמרות שאני ממשיכה בפעילות גופנית הרגילה שלי שכוללת לפחות הליכה של חצי שעה פעם ביום ושחיה של 45 דקות שלוש פעמים בשבוע, כשאני יכולה אני עושה גם תרגילי פילאטיס. ובכל זאת שני קילו.
אני ממש מיואשת, אני יודעת שאני אוכלת נכון, ולא יותר מידי כי הכל רשום ואני במעקב במרפאת סכרת אבל אני מיואשת מהעליה במשקל, אני עבדתי מאוד קשה לרדת את המשקל הזה, ואני עושה מאמצים עליונים לאכול נכון, לא יותר מידי ולהמשיך בפעילות גופנית ובכל זאת שני קילו בשבועיים! אני יודעת שיש לי נטיה מאוד רצינית להשמנה, בהריון הראשון שלי עליתי בחודש אחד 8 קילו וסיימתי את ההריון עם עשרים ושתיים קילו יותר ממה שהתחלתי. אבל מצד שני בהריון הראשון לא רק שלא שמרתי אני אפילו חגגתי. ואני מבוהלת לגמרי שזה עלול לקרות שוב.
אשמח לעצה ועזרה
תודה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו