צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום תזונה בהריון, לאחר לידה, בהנקה ותינוקות
מנהל/ת הפורום: טובה קראוזה
  הנקה ושינת לילהשיר 13:15 23/04/2012
בני המתוק בן 4 חודשים בעוד שבוע. ילד פעיל ומאד מפותח קוגניטיבית. נולד 3 ק"ג. שוקל היום 6 ק"ג. יונק הנקה מלאה. מגיל 0 הרגלנו אותו לסדר יום והקפדנו על הפרדה בין יום ללילה, טקס שינה קבוע וכד'. אכן, מגיל צעיר הוא אכל כל 2.5-3 שעות והיום הוא אפילו פותח מדי פעם פערים ל-3.5-4 שעות במהלך היום.

הקושי שלנו הוא בלילה. ישנם לילות בודדים כבר מגיל חודש בהם הוא הצליח להחזיק ללא התעוררות 6-7 שעות. אבל רוב הלילות הוא מתעורר כל 3 שעות להנקה.

היום שלו מתחיל ב-7 בבוקר ונגמר בסביבות 21-22 בלילה.שנת הלילה היא בת 9 שעות בהם הוא מתעורר 2-3 פעמים ובמהלך היום ישן בערך 4 שעות.

בתקופה האחרונה התחיל לקחת בקבוק שאוב, ובלילות האחרונים ניסיתי תמ"ל לפני השינה, בתקווה שישן טוב יותר. לילה אחד זה עבד טוב (6 שעות שינה)ואחריו שוב קימה כל 3 שעות.

אני מבינה שזה נורמאלי, השאלה מה עושים כדי לשפר את זה? איך זה שביום הוא מושך 4 שעות ובלילה מתעורר אחרי פחות מ-3? ניסיתי לתת מוצץ במקום ציצי אבל מצאתי את עצמי קמה כל 40 דקות אליו, עד שאחרי שבוע כזה נשברתי. זה נראה כאילו כל פעם שאני מנסה טריק אחר, זה מצליח ליום יומיים והוא עולה עלי ושובר את החוקים :) אשמח לעצות
   ניקוי שטיחיםיוסי אביב 11:19 07/05/2012
תודה, נשמע מעניין
ניקוי" target="_new">www.avivcarpet.com">ניקוי שטיחים




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו