צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום תזונה בהריון, לאחר לידה, בהנקה ותינוקות
מנהל/ת הפורום: טובה קראוזה
  צמחים מלאכותיים למשרדזבלון 15:44 25/05/2014
שנים האחרונות יש זרם הולך וגובר של בעלי עסקים המעדיפים להחליף את את הצמחיה הטבעית המקשטת את משרדיהם בשיטת גינון חדשה : צמחים מלאכותיים. הסיבה לכך היא שגם הם הבינו שהפתרון הנוח ביותר עבורם.

"דקורשיין 2000" מספקת את כל מה שצריך כדי להקנות למשרד שלך אווירה ירוקה עם הרבה איכות, טעם וסגנון. את המשרד שלך תוכל לקשט במגוון רב של צמחים מלאכותיים כמו עצים מלאכותיים, שיחי גן מלאכותיים ומטפסים מלאכותיים. – כולם ייראו בדיוק כמו הצמחיה הטבעית המוכרת לנו, אך בניגוד אליה, לא ידרשו חום או אור מיוחד, גנן צמוד והדברה קבועה.

צמחים מלאכותיים מקנים למשרד שלך מראה ייחודי, ירוק ורענן – זאת מבלי שתהיה חייב להקדיש לה זמן בטיפול ובאחזקה. הגינון המלאכותי, בניגוד לטבעי, אינו מצריך זיבול ולכן הוא גם הרבה יותר נקי ומתאים לסביבה משרדית.

צמחים מלאכותיים במשרד שלך תנעים את השהיה בו ותקנה לו מראה מודרני וייחודי. העצים, השיחים והמטפסים שלנו מתמזגים היטב בתוך המשרד וגורמים לסביבת העבודה להיות יעילה ואפקטיבית הרבה יותר.

מחקרים גילו כי למראה של צמחים מלאכותיים יש השפעה חיובית מאוד על התפוקה בעבודה, זאת מכיוון שצמחיה משדרת משהו "חי, פורח ורענן". עובדה זו מעוררת מוטיבציה ורצון להצליח אצל העובד. מה גם שאנו בטוחים כי אתה מעדיף שהעובדים שלך יעדיפו להגיע למקום מעוצב, ירוק ומוקף צמחיה, מאשר למשרד אפרורי שנותן תחושה של עצבות וקיפאון.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו