צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אובדן הריון
מנהל/ת הפורום: עו"ס סיגל מלכה, גילי אבישי
  דחוף- לפני לידה שקטהענת 19:25 25/09/2009
שלום,
אחותי בסוף שבוע 35 ואתמול התבשרה כי העובר סובל מהידרוצפולוס וכי עליה לעבור הפסקת הריון.
קיימת התלבטות האם עדיף ניתוח קיסרי (להפחתת הטראומה) או לידה רגילה, ואם רגילה- האם מישהי יודעת כיצד ניתן להקל על התהליך?
בקצור- מחפשת כל מידע בנושא על מנת להבין בפני מה אנו עומדים וכיצד לעבור את זה באופן הכי פחות טראומטי.
נשמח ונודה על כל תגובה/מידע. גמר חתימה טובה.
   ענת יקרה,לילי 07:59 28/02/2010
כאם שעברה לידה שקטה לפני חמישה ימים, אני יכולה לספר לך מנקודת מבטי האישית, שתהליך של לידה שקטה קשה מנשוא, ולו רק משום שבסופה של הלידה אין תינוק... עקרונית, לא כדאי לעבור לידה קיסרית משום שההתאוששות מלידה זו קשה הרבה יותר והכאבים הפיזיים יתווספו לכאבי הלב. כדי ללדת בשלב שהגוף למעשה אינו יוזם תחילת הריון ייתנו לה קרוב לוודאי זירוז. זה יכול לקחת זמן אבל אם היא תשחרר את התינוק בנפש, גם גופה ישחרר אותו... האם מדובר בלידה ראשונה או חוזרת? כי אם היא בלידה חוזרת, אז היא מכירה את ההליך של לידה. אם זו לידה ראשונה, אכן יכולה להיות טראומה, כדאי שתיקח אפידורל כדי שלא תחוש בכאבים מעבר להכרח. בכל מקרה זה יהיה כואב, פיזית וגם נפשית. אין דרך ממשית להקל. כדאי לבחור בי"ח אוהד ואמפתי. אני ילדתי בלניאדו והם היו מדהימים! הכי חשוב זה הימים שאחרי - תקיפו אותה באהבה והכלה, אל תאמרו: היה יכול להיות גרוע יותר. זה הכי גרוע ללדת ולא לזכות להיות עם תינוק בידיים. ועוד בעניין זה - אם היא מסוגלת, מאוד מומלץ שיבקשו להיות זמן מה עם התינוק לאחר הלידה. זה חשוב לפרידה. אבל רק אם היא חושבת שהיא מסוגלת לעשות זאת. אני לא חשבתי פעמיים ומאז כבר כל כך הרבה פעמים ברכתי על הבחירה.

ליבי אתכם. יודעת בדיוק איך אתם מרגישים. כרגע אצלי עדיין הכל טרי, אז גם אני עדיין מחפשת נחמה.... מקווה שהקב"ה ישמור עליכם.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו