צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  הרחבת מעגל חבריםגלית 18:01 18/05/2009
הי תמר,
בעלי ואני נשואים הרבה שנים ויש לנו שתי בנות מקסימות, היחסים ביננו טובים ואנחנו נהנים להיות ביחד ועם הבנות.

לבעלי יש קשרים מאוד 'ישנים' - עיקר חבריו הם מהילדות וקצת מהעבודה. אני יוצרת קשרים במהלך השנים עם משפחות מחיי הבנות, זאת אומרת, שהכרתי אותם בגן, בבית הספר, בצופים וכולי. בשעה שאני מרוצה שיש לנו חברים בגילאים של הילדות, בעלי טוען שאני מתפשרת ומתחברת עם כל אחד.

בדרך כלל אני משקיעה בקשרים האלה, מזמינה אלינו ומארגנת פעילויות משותפות. בעלי משתף פעולה בהתחלה ולאט לאט מתחיל לקטר ולסרב להפגש.

בשלב זה, אני יכולה למנות כחמש משפחות איתן נהניתי להפגש אך בסיכומו של דבר נאלצתי לקרר את היחסים עד שלא נותר ביננו כל קשר. אין לנו כרגע חיי חברה מעבר לעבודה ומשפחה.
אני מרגישה בודדה מבחינה חברתית ודי מיואשת. אני לא יודעת אם יש בכלל טעם לעשות עוד מאמצים לקשרים חברתיים אם כל פעם זה נועד לכשלון.

אשמח לעצה בנושא.
   זוגיות וחברים משותפיםתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 10:43 19/05/2009
שלום גלית.
קודם כל משפט הפתיחה שלך הוא משמעותי ביותר- אתם נשואים הרבה שנים ,היחסים טובים ואתם נהנים להיות יחד ועם הבנות אני מקווה שאת יודעת להעריך מה שיש לכם.
יחד עם זאת אני מבינה שלך יש צורך גם בקשרים חברתיים נוספים.לפעמים בעיקר כאשר כבר לא ממש צעירים יצירת קשרים חדשים היא לא קלה ונראה כי כך זה עם בעלך.מעבר לכך שהוא טוען שאת מתפשרת, מה הקושי שלו? איזה סוג של אדם הוא? חברותי? פחות זקוק לחברה? האם הוא יכול להסביר? האם הוא מבין את הצורך שלך? האם יש לכם גם חברים משותפים לא דרך הבנות? האם יש לך חברות משלך שיעזרו לך לא להרגיש כל כך בודדה?
נראה כי יש צורך לברר יותר את כל הדברים הללו בניכם ולהבהיר קצת ציפיות. עם זאת בשלב מסויים צריך להכיר בכך שבני זוג הם שונים במובנים רבים ולא יכולים להתחבר בכל התחומים, או תמיד לחבב את מי שהשני מתחבר אליו.
אני שומעת את התסכול שלך וחושבת שיתכן שלאחר ברור רציני בנושא בניכם תוכלי אולי לדעת טוב יותר באיזה כיוון יש טעם שתשקיעי את מאמצייך, או איזה סוג של קשרים כן אפשרי ושווה לטפח.אם תרצי לחזור אלי עם תשובות לשאלותי אוכל לחשוב איתך יותר.
להתראות
תמר ארצי וינברג
מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו