צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  עד מתי? דגנית 12:27 18/06/2009
אני נשואה 6 שנים ולי 2 בנות. חיי הנישואין שלנו כמעט מאז ומעולם לא היו טובים, אבל במהלך 9 החודשים האחרונים המשבר בעיצומו, בעלי מבקש שוב ושוב להתגרש ואילו אני (למרות שגם לי רע מאוד במערכת הזו)מנסה להישאר יחד בעיקר בשביל הבנות. לאחרונה התחלנו ללכת לטיפול זוגי שלא מביא אותנו לשום מקום כיוון שמהרגע שאנו יוצאים מהמפגש עם המטפל הדברים שהוא אמר מתנדפים והרצון של שנינו להתגרש מחסל כל פיסה טובה ושלווה בבית. לאחרונה עוד הוסיף בעלי והגדיל לעשות והודיע כי הוא לא נמשך אליי יותר אך מד שני מתלונן על העובדה שאני הולכת לישון לפניו ולא נותנת לו הזדמנות להיות איתי ... בקיצור רע לי אני מאוד בודדה ואת כל התסכולים שלי ממנו סופגות הבנות עד מתי וכמה אפשר לסבול כדי לא לפרק משפחה???
   עד שירווח -ביחד או לחוד.תמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 18:19 19/06/2009
שלום דגנית.
העובדה שאתם בטיפול זוגי חשובה ביותר. יחד עם זאת נשאלת השאלה מדוע הוא לא עוזר?
א. האם מפני שהגעתם מאוחר מדי (דבר שקורה פעמים רבות!).
ב. או מפני שהמטפל אינו מבין מה קורה או שם דגש על הדברים הלא נכונים? גם זה קורה לפעמים, וחשוב אז להסב את תשומת ליבו לדברים.
ג. ואולי זה לא מספיק? במצבים כאלה חשוב לפעמים להיפגש אפילו פעמיים בשבוע. כמו כן לפעמים יש צורך במפגשים אישיים עם המטפל (כל בן זוג עם המטפל ללא בן הזוג השני).

פרט לכל זה חשוב לנסות להשקיע בזוגיות במקביל לטיפול. למשל ליזום יציאות, לנסות להפיח חיים בחיי המין וכו'...

ולסיכום אם היחסים אף פעם לא היו טובים וגם עכשיו זה לא מצליח למרות הנסיונות, אולי כן עדיף להיפרד. לילדים יותר טוב לפעמים הורים פרודים אך רגועים ופחות כואבים!!!.

בהצלחה בהמשך, וחיזרי אלי אם יש צורך.
תמר ארצי וינברג
מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת.
   תגובה...דגנית 12:08 21/06/2009
הי תמר, כנראה שבל האפשרויות שהעלית לגבי חוסר הצלחתו של הטיפול נכונות.לגבי האפשרות שהעלית ליזום יציאות וכו' זה דבר שכמעט לא אפשרי כיוון שבעלי בלי לדבר משדר שהוא לא נמשך ולא אוהב אותי
   לא לוותר על מה שחשובתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 13:52 22/06/2009
שלום דגנית.
אני מצטערת שכך את מרגישה. האם ניסית לדבר עם המטפל/ת שלכם?
את מדברת על כך שבעלך מבלי לדבר משדר.דבר משמעותי ביותר בטיפול הוא ללמוד לדבר. שידורים הם בעיתיים ולעיתים קרובות מובנים בצורה שגויה.נסי לדבא עם בעלך במקום להענות למסרים לא ברורים. התעקשי איתו והוכיחי לו שאת לא מוותרת עליו.מכיוון שנשמע שאת אמא מאוד קשובה ואיכפתית לבנותייך נראה לי חשוב שתדעי שעשית הכל על מנת להציל את נישואיכם.
דבר נוסף שאפשר לנסות הוא להחליף מטפל. לפעמים אין התאמה בין מטפל לזוג, או שמטפל אכןלא מבין את העניין הספציפי של הזוג הספציפי, אחרי הכל גם מטפלים הם בני אדם ועשויים לטעות לפעמים.

שוב בהצלחה ולהשתמע
תמר ארצי וינברג




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו