צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  מחכה לתגובהמור 13:43 09/08/2009
היי תמר,
בתאריך 05/08 שלחתי הודעה "חיבור זוגי" וטרם קיבלתי מענה
אני אשמח לתגובה

תודה רבה
   תשובה מאוחרתתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 13:25 10/08/2009
למור שלום רב.
קודם כל אני מתנצלת על האיחור בתשובה, פעמיים עניתי ומשהו השתבש במחשב.
בכל מקרה את מדברת על כך שאת אוהבת את בן זוגך למרות שהוא אינו בדיוק האידיאל שעליו חשבת. האם את זוכרת מה בו מצא חן בעינייך? מדוע התאהבת בו? יתכן שיש לו תכונות או יתרונות עליהם לא חשבת מראש אך הם טובים ומוערכים ועושים אותו ראוי, גם אם אינו עומד בציפיות המקוריות.
נראה כי את צודקת בעניין גירושי הוריו: זהו אירוע לא פשוט שמשאיר בדרך כלל צלקות. כתוצאה מכך יש מי שנעשה מאוד מוגן וזה מתבטא ביחסים שיוצר, בתהליך חשיפה והתקשרות יותר איטי ומאופק. זה עדיין לא אומר שהוא אינו חם או אוהב, אך לפעמים יותר קשה לראות או לחוש את זה.
בן הזוג שלך כנראה אוהב אותך ומעוניין בך ולכן גם עושה מאמץ, הוא מגיב לדבריך ומנסה להשתנות. זה לא קל וחשוב להתייחס לכך: לחזק אותו, לעודד, לומר לו שאת חשה בכך ושמחה על כך.
חשוב לדעת כי הרבה מאוד גברים הם יותר מופנמים ופחות מילוליים- הם פשוט שונים מהנשים וגם זקוקים לדברים אחרים.
בנוסף הייתי מנסה ליזום יותר מפגשים (אולי שאת תבקרי אותו במהלך השבוע אם זה מתאפשר), וגם לגוון את המפגשים והפעילויות שאתם עושים ביחד (למשל לטייל ביחד בסוף שבוע...). הייתי גם מזמינה אותו לבית משפחתך על מנת לאפשר לו להתרשם מהאווירה ולתת לו סוג של מודל – למרות שללא ספק שינוי יבוא לאט ובמנות קטנות.
את מוזמנת להמשיך להיות בקשר,
בהצלחה
תמר ארצי וינברג
מטפלת זוגית מוסמכת




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו