צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  המשך שאלתי yuvalisheli 15:02 10/08/2009
מה שלא אמרתי הוא שלמרות כול זאת יש אהבה אני עדיין אוהבת אותו ואני יודעת שהוא עדיין אוהב אותי . לא יודעת למה אני כול כך מגעילה אליו . בל אני מרגישה שחבל לא לנסות ולשחזר את מה שהיה, הרי איתו בחרתי להתחתן ובו בחרתי להיות אבי בנותיי. זה אומר משהו לא?? אבל האם כבר לא מאוחר מדי ?תודה
   ממש ממש לא מאוחר תמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 22:21 10/08/2009
שלום yuvalisheli .
את כותבת מאוד יפה ונותנת חצי מהתשובה בעצמך:זה האיש שאהבת, איתו בחרת ללדת ילדים, וגם הוא למרות השחיקה עדין אוהב אותך.לכן, אין ספק שצריך לתת עוד צ'אנס לנישואיכם.
חשוב לי להדגיש שהמצב שאת מתארת נפוץ מאוד.עם הצטרפות הילדים למשפחה יש שחיקה בזוגיות וקושי רב הרבה פעמים לשמר אותה במצב טוב.יש עיפות, מתח ירידה בחיי המין ותחושת זרות. גם התאור שלך על כך שכל מה שאהבת בו מעצבן אותך עכשיו- נפוץ ומוכר.
אבל המזל הגדול שלכם- שלא לכל זוג יש, הוא שבאמת עדין יש בניכם אהבה.זוגיות היא דבר שצריך לטפח ולשמור עליו. אפילו יחסי מין צריך לפעמים להכניס ללוח הזמנים באופן מלאכותי ע"מ להתגבר על העיפות והריחוק.
בקיצור, יש הרבה על מה לעבוד ויש מה ללמוד.
אני ממליצה בחום לטפל בנושא בהקדם האפשרי (אפשר גם אצלי).
להתראות ולהשתמע תמר
מטפלת זוגית מוסמכת
קליניקה:צבי 3 רמת גן
awtamar@gmail.com




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו