צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  מחמאותאילנה 17:05 16/08/2009
שלום תמר!
קראתי את כל הפניות שנשלחו אלייך. ורציתי להגיד לך שאני מאוד מתפעלת מהדרך בה את עונה לשואלים: מאוד מקצועי. מאוד מפורט. ועם הרבה רצון לעזור לאנשים במצוקה. כגרושה "טריה" בת 52 אני יכולה להבין את כל הלבטים שיש לזוגות והדילמה הכל כך קשה של "לפרק" או לא "לפרק" את הדבר היקר לנו מכל-המשפחה! ובעצם להודות שנכשלנו במשהו כל כך משמעותי וחשוב. זהו תהליך כל כך כואב, גם אם נעשה בהסכמת שני הצדדים.עבורי הטיפול היה ממש הכרחי. ועזר לי לאסוף את השברים ולהבין כמה אני שווה!.והייתי אומרת מנסיוני,יש חיים לאחר הגירושין!!! ואפילו חיים טובים! חבל שאת לא גרה קרוב למקום מגורי, לפי התשובות שאת נותנת- נראה לי שהיתה נוצרת ביננו כימיה מיידית! והייתי שמחה לבוא להתייעץ איתך במספר "נקודות" בלתי פתורות...בהצלחה בהמשך !!!
   תודה בשם כולםתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 23:09 16/08/2009
שלום אילנה , תודה על המחמאות. אני משתדלת .... אשמח כמובן לנסות לעזור גם לך עם ה"נקודות הבילתי פתורות" שלך. בכל מקרה יפה ששיתפת בנסיונך האישי, אני חושבת שזה מסר חשוב לכולם- אכן יש חיים לאחר הגירושין, אך זה באמת תהליך ארוך, לא פשוט וגם כואב. תמשיכי להנות מהחיים, להתראות תמר.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו