צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  ירידה החשק בזמן הריוןאריקה 14:34 01/10/2009
אני בתחילת שביעי וממש אין לי כמעט שום חשק מיני חוץ מלפנטז על איך זה היה פעם כשהייתי רזה, ובלי הבלון שיושב לי מקדימה, צרבות התכווצויות ומה לא.
אתמול ניסיתי ליצור אווירה מתאימה אבל ממש תוך כדי התהליך הרגשתי שבן זוגי פשוט דוחה אותי, זה אף פעם לא קרה לי לפני כן. והרגשתי ממש מבוהלת, נותרו כמעט עוד שלושה חודשים ואני מרגישה שהמצב הולך ומחמיר.
הם יש פיתרון למצב?
תודה, מיואשת
   חשק מיני בהריון מר ארצי וינברג מנהלת הפורום 20:45 01/10/2009
שלום אריקה,
נושא החשק המיני בהריון הוא מאוד אישי ומשתנה מאשה לאשה. מצד אחד ידוע לי כי הרבה פעמים יש עליה בחשק המיני במהלך הריון. מצד שני נשים רבות חשות עצמן כבדות ושמנות, מתקשות לישון ולנוע,עיפות וחרדות ולכן גם לא כל כך מיניות. לכן נראה לי שכדאי שתבדקי אילו מסרים את מקבלת מבעלך,ומהסביבה, האם את מרגישה לא יפה,שמנה ולא מושכת? האם את חוששת שזה יפגע בהריון? האם זה הריון שהיה קשה להגיע אליו? חשוב שתדעי שכאשר הכל תקין מותר בהחלט לקיים יחסי מין גם בהריון. יתכן שאת נמצאת במתח כל שהוא ולכן בצורה לא מודעת "מכבה" את היצר והחשק. בכל מקרה לאחר הלידה כן יהיה אסור לקיים יחסים למשך כשישה שבועות. לכן כדאי לכם לנסות בכל זאת אולי רק משהו חלקי שלא יאיים עלייך, אולי רק משהו שיענה על הצרכים של בעלך ויתחשב בך.
בהצלחה תמר.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו