צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  המלצה על מטפל זוגי באיזור ירושליםסיגל 11:07 06/10/2009
תמר שלום
אנו זוג סטודנטים לתארים מתקדמים בתחילת ה30 ויש לנו תינוק מזה כעשרה חודשים
השינוי באופי הזוגיות היה צפוי והגידול של הילד עובר ממש בכייף עבור שנינו אבל התקשורת בינינו מאד לקויה
אנו נכנסים לתקופות של ימים של אוירה שלילית ודיבור עכור בינינו
ואני חשה שאנו חייבים טיפול זוגי הבעייה היא כזו, ראשית אני מחפשת המלצות על מטפל זוגי (שלחתי מייל עם רשימה ובקשה להמלצה מקווה שזה בסדר)
ושנית בנזוגי הולך למטפלת מזה כשנתיים ואילו אני הפסקתי טיפול כי אנו מוגבלים במשאבים וחשבתי שיש לתת עדיפות לטיפול זוגי אבל בינתיים אנו לא בטיפול זוגי ובתחילה חשבתי שעליו להפסיק לזמן מה את הטיפול שלו שנתפנה לטיפול זוגי והוא לא רוצה ואני כעת מכבדת זאת רק שגם אני רוצה להמשיך בטיפול שלי במיוחד כעת שאני מרגישה מאד עמוסה רגשית עקב המתחים בינינו והיותי עם הילד 9 חודשים בבית
המטפלת שלו רוצה גם שהם ימשיכו ומעודדת אותי ללכת לטיפול אישי ולא מעוניינת להעניק לנו טיפול זוגי אצלה (אופציה שעלתה ונוסתה פעם אחת) אני אשמח ללכת לפינה תומכת משלי אבל דחוף לי להציל את הקשר בינינו אבל ללכת לשלושה מטפלים שונים, זוג סטודנטים לחוצים בכסף ובזמן, נשמע לי לא הגיוני אם כי מסתמן כפתרון יחידי..
   טיפולים במקבילתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 17:31 07/10/2009
שלום סיגל
אין ספק שהולדת ילד משנה את האיזון הזוגי ועלולה לפגוע בזוגיות. יש חשיבות עצומה לתמוך ולטפל בזוגיות ע"מ לא להרוס אותה כאשר יוצרים משפחה. אני בטוחה שאת זקוקה לטיפול ולמקום משלך. יחד עם זאת זה כמובן מאוד יקר וגם גובה הרבה אנרגיות לקיים 3 טיפולים במקביל. הייתי מציעה לך כרגע לפנות לטיפול זוגי כאשר בן זוגך ממשיך בטיפול שלו (טיפול פרטני יכול מאוד לתמוך בטיפול הזוגי ולאפשר שינוי רב יותר -יתכן שיהיה מקום ליצור קשר בין המטפלים). במידה והטיפול הזוגי ישפר את המצב תרגישי כבר טוב יותר ויתכן שתוכלי לדחות מעט את הטיפול הפרטני שלך. יחד עם זאת אני כן ממליצה לך גם לדאוג לעצמך ולא לוותר על טיפול בשבילך אם את מאוד זקוקה לו. בסך הכל את עברת שינוי גדול- נמצאת בבית עם התינוק לאחר לידה - זה ממש מהפך בחיים.במידת הצורך צריך לחשוב על דרך לממן את כל הטיפולים הנדרשים (לוותר על משהו אחר, להיעזר במשפחה, ללכת לטיפול יקר פחות....) ולא לישכוח שגירושין יעלו יותר בסופו של עניין.
עניתי לך לגבי המלצה על מטפלת בירושליים ואני מקוה שתוכלו להיעזר.
בהצלחה תמר.
   תודה רבהסיגל 21:13 07/10/2009
   הייאורית 20:33 18/11/2009
תנסי אולי באתר הזה
www.xn----4hchbepf0e2a.com
   המלצה על מאמר לגבי הולדת ילדים ושינוי בזוגיותאביבה ב 10:55 01/12/2009
לסיגל שלום!
לא יודעת אם תראו את התגובה הזאת, היות וההודעה שלך מלפני חודש וחצי, אבל חשבתי להמליץ על מאמר שקראתי על כיצד הולדת ילד ראשון משנה את הקשר הזוגי ומה ניתן לעשות לעזור.
המאמר הוא פה: www.izoonim.co.il/57216/%D7%94%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%AA-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F
מקוה שזה עוזר, ובהצלחה רבה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו