צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  יאושh.x 11:23 31/01/2010
יש לי אישה מיליון דולר מפנקת, אוהבת בטרוף, דואגת ומאוד שמחה
כשאנו יוצאים למסיבות וארועים הראשונה שקמה להישתולל זו הי
אני למשל צריך פול אלכוהול ואז ניפתח.
הבעיה מתחילה כשאנו ניכנסים הביתה .אתה מקבל אישה אחרת לחלוטין.
קרה כמו קרח אני לא מצליח לקבל מימנה אחוז ממה שזרים מקבלים ואני מיתפוצצצצץ
אני יכל להעיד עלי שאנ אבא נטו לילדי תמיד כשיכאב לילד משהו הריאשון שירוץ אליו הילד זה אלי אני הדמות בבית שדואג יותר אחרי ה שאכפת יותר אגב אישתי מודה
אז אני שואל למה אני צריך פשוט לאכול את עצמי מקינאה על היחס שאני מקבל לעומת זרים ומישפחה למה איתם היחס חםםם ואוהב ואיתי קר
ואני סוג של אדם שאוהב שמחמיאים אוהב מילים חמות ומאישתי אויר
למה קבינימט
   להלחם על האשה והזוגיותתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 09:15 01/02/2010
שלום ל-h.x .
יש לך אישה מליון דולר, אבל משהו בזוגיות שלכם השתבש. ממה שאתה כותב אי אפשר כמובן לדעת ולהבין, אך יתכן שזה קשור במשהו אישי שהשתנה אצלה או אצלך, ואולי בלידת הילדים, חלוקת העומס, תשומת הלב.
האם ניסית לדבר איתה? לברר, להבין? מה קורה לה? מה חבר? איך התקשורת בניכם? איך היה בעבר? כל אלו ועוד שאלות רבות אפשר לשאול ולנסות להבין מה קורה לכם ואיך משנים זאת.אם אתה כן רוצה לשמור על הזוגיות הזו ולנסות לשקם אותה, כדאי לעשות מאמץ לברור ויצור תקשורת טובה יותר, ויתכן ששווה ללכת לטיפול זוגי.
אם תכתוב יותר אוכל גם להתיחס יותר.
בהצלחה תמר ארצי וינברג, מנהלת הפורום, מטפלת זוגית מוסמכת
   בהמשך ליתגובתךhx 15:16 02/02/2010
אנחנו נשואים כ18שנה גילאי הילדים 18+16+13+11 כלכלית הכול בסדר הקטע שאני לא מצליח להיכנס לתוכה כבר 20 שנה אנשים זרים תמיד משבחים אותי על אך שזכיתי לאישה כמוה אולי משהו אצלי לא תקין אני אוהב מילים חמות שוו כל הכבוד אך הפתעתה אותי.
הטפרמנט שלי מאוד גבוה אבל מצד שני נירגע מהר מאוד אצלה זה הפוך אני יכול להיתפוצץ והיא שנתי ואחת ששומרת טינאה היא גם יכולה לישתוק במשך שעות אין לה בעיה עים זה.ולמשל עים אחיותי הי תיעץ תדבר איתם שעות ותישמע אותם ימים רצופים למה איתי זה לא אפשרי ישר מרימה ידיים למה אני לא יכול לנהל איתה שיחה שעה.
   צריך שניים בשביל טנגותמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 21:58 04/02/2010
שוב שלום ל-h.x.
אתה כותב על המעורבות שלך בטיפול בילדים ועל הציפיה מאשתך ליחס חם. ואיך היחס שלך אליה? האם אתה נותן יחס חם, מחזר? ,מקשיב? האם מערכת היחסים בניכם הדדית ושיוויונית, עם כבוד הדדי, ונתינת מרחב לכל אחד?
מתי היחסים בניכם השתנו? האם הם היו אחרים פעם? האם יש לך השערה לסיבה-טריגר שגרם ליחס הזה? האם זה קרה לפני לידת כל הילדים? או לאחר מכן? האם יש לך מושג מה מרגישה אישתך? האם היא מרוצה? מתוסכלת? היתה רוצה לשנות את המצב? אולי חשה שאי אפשר לשוחח איתך משום שהטמפרמנט שלך גבוה-כדבריך?
בזוגיות יש כלל שאומר: צריך שניים בשביל לרקוד טנגו. הכוונה היא שתמיד לשני בני הזוג יש חלק במצב.מכיוון שאני לא שומעת את אישתך אני מזמינה אותך לבדוק את עצמך. אולי תגלה משהו ואולי תוכל לעשות שינוי שישפיע גם עליה.
תמר ארצי וינברג




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו