צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  הסוף...?מיכלי 10:37 02/03/2010
שלום רב!

בעלי ואני נשואים מזה כ-4 שנים. לפני כשנתיים נולדה בתנו הבכורה ומאז הכל השתנה.

בעלי מעדיף להיות פסיבי, אדיש בכל הקשור לבית., אנחנו מתווכחים המוןןןןן ,פעמיים הייתי על סף עזיבה והוא הבטיח שזה ישתנה. היינו בטיפול זוגי אצל מטפלת מדהימה שעוזר לסירוגין- יש שיפור ,אבל רק לשבוע,שבועיים, שלוש ואז הכל חוזר לקדמותו. בשלב מסויים בטיפול המטפלת בקשה שיגיע אליה לבד כי קודם הוא צריך ל,מצוא את הנשמה שלו" לפני שמביא משהו לזוגיות שלנו".ומאז הולך אליה לבד. אני מדי ]פעם מצטרפת.

הוא מודה שהוא מתנהג כמו ילד ,שהוא לא עושה מספיק ולא אחראי. אין לי כוחות להתווכח איתו ולנסות לשכנע אותו להיות חלק מחיי המשפחה שלנו. ניסיתי להשתנות בעצמי(חלקית גם אני השתנתי לטובת העניין), ניסינו את הטיפול אך אני מרגישה שזה לא הולך לשום מקום. במחשבות שלי מקומו הוא בדירת רווקים ,עם צעירות בנות 18, מבלה כל הלילה בפאב וישן עד הצהריים.

בימים האחרונים הגעתי למסקנה חדשה- זה פשוט לא ילך! אין לי כוחות לנסות יותר! אני לא חושבת שיש לי רגשות כלפיו (אולי פשוט לא זוכרת איך זה הרגיש פעם) ואולי הרגש היחידי הוא כעס ו,אכזבה ותסכול.

עד עכשיו רציתי להלחם בשבילנו, בשביל שנינו ובשביל הילדה. לא פחדתי לעזוב, להיות לבד ,לגדל את הנסיכה לבד. אבל רציתי לנסות שזה יצליח.

היום זה כבר לא כך אני לא רוצה להלחם אבל אני כן פוחדת לעזוב והסיבה היא הילדה שכבר בת שנתיים, מבינה ורוצה את אבא שלה.

אני לא מסוגלת להכאיב לה כל כך , אני בטוחה שזה ישפיע עליה לשלילה.

אני נקרעת בין הרצון שלי להפסיק להלחם לבין הפחד לפגוע בילדה.

אני לא ממש יודעת מה אני מבקשת ממך

אולי עצה, הארה, הערה...

משהו כדי שלא אשאר לבד עם כל זה.

תודה מראש

מיכל
   לא להשאר עם זה לבד תמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 17:38 03/03/2010
מיכלי שלום.
קודם כל, טוב שכתבת, זה באמת קשה מאוד להשאר לבד עם תחושות קשות כל כך. הייתי שמחה לשמוע ממך קצת איך היה בעלך ואיך היו היחסים לפני לידת ביתכם. מעט יותר פרטים על מה שקורה איתו היום.
בכל מקרה אומר כמה דברים:
א. לא ברור לי מדוע הוא נשאר בטיפול ואת בחוץ. אם הוא זקוק לטיפול צריך למצוא לו טיפול, או ששניכם תלכו לטיפול זוגי במקום אחר, או אפילו אצל אותה מטפלת שכן עזרה לכם. חשוב שהיא תדע איך את מרגישה ואולי תעזור לך גם לראות מה כן משתנה.לעיתים קורה שאדם שנמצא בטיפול משלו עסוק כל כך בעצמו שאינו פנוי לזוגיות. לא נראה שזו כוונתה של המטפלת שלכם שטיפלה בכם קודם כזוג, לכן באמת רצוי שתדברי איתה.

ב.חשוב לזכור שאתם בתקופה לא קלה של עבודה, גידול ילדה קטנה,וכו'... הרבה עומסים.בתקופה זו חשוב לנסות ולהילחם יחד בעומסים, במקום להילחם אחד בשני.

ג.לגבי הילדה- נכון שפרדה של ההורים היא דבר לא פשוט, אך גם בית בו חיים הורים במריבות, מתח,חוסר כבוד הדדי, כאב ואכזבה אינו בדיוק מקום אידיאלי ליגדול בו. חשוב לזכור כי כאשר ההורים מתגרשים הם ממשיכים להיות הורים של הילדים, ולפעמים אפילו נמצאים איתם יותר.

ד. את מדברת על שינויים שגם את עברת. האם יתכן שגם את צריכה להמשיך ולבחון את חלקך במצב? איך ובמה את תורמת או לא תורמת לשיפור/החרפה של המצב בניכם?
להשתמע תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום
מטפלת זוגית מוסמכת




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו