צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  קושי בהתחלת קשריםo.g 10:06 08/03/2010
שלום ,
אני בחורה בת 31, עצמאית, משכילה נראית טוב מאוד, אוהבת את החיים, משום מה קשר ארוך ומערכת יחסים ארוכה לא היתה לי.
אני מכירה המון גברים ותמיד נמשכת לאלה שפחות רוצים או "לא סגורים על עצמם" לאחרונה הכירו לי בחור מדהים, נראה טוב, מסודר, משקיע הכל כל מה שרציתי רק הבעיה שאני נלחצת יותר מידי מהר, הוא כל הזמן מתקשר, או שולח הודעת, יוזם את המפגשים( נפגשנו כבר 5 פעמים), בקיצר הוא עושה הכל, ואני מרגישה שהוא לא נותן לי מספיק זמן לחשוב עליו, להתגעגע אליו, להרים טלפון מיוזמתי. כל ההפגנה מצידו גורמת לי להיות יותר מופנמת וסגורה. הוא מדבר איתי כל הזמן על דברים עתידיים שקשה לי לענות עליהם וני חווה תחושת לחץ.
עוד משהו רציתי לציין הוא שאני מטבעי אדם שמאוד נותן ומעניק ופתאום שמישהו אחר מתנהג בצורה כזו ואף יותר קשה לי לתת מעצמי וקשה לי להכיל את כל תשומת הלב. אני רוצה גם להרגיש לרצות ליזום, לחשוב עליו, להתגעגע אבל אני לא מספיקה לחשוב ואופס הוא מתקשר, או שולח הודעה, הוא תמיד שם. אני מרגישה שזה מוריד את המשיכה והרצון לעשות משהו וכתומאה מכך לקחת אותו כמובן מאליו.
בשורה התחתונה אני כן רוצה שזה יצליח אך קולטת שיש לי בעיה בלהחזיק קשר.
מה עושים? איך מתמודדים? למה אני תמיד מרגישה לחץ שמישהו יותר מידי מראה לי שהוא מעוניין.
תודה
   תמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 21:42 10/03/2010
ל-o.g שלום.
את מעלה בעיה ביצירת קשר שהיא שלך ולא בעיה זוגית (עדין לא). נכון שקשה לך עם תשומת הלב, האינטנסיביות, והאקטביות של הבחור אך אני בהחלט חושבת שהקושי מתחיל ממך. נראה כי משהו בקשר קבוע מאיים עליך וגורם לך להימשך לקשרים בלתי אפשריים וחסרי סיכוי. כאשר את כבר כן פוגשת מישהו מעוניין את נבהלת ומסתגרת.
אפשר להבין איך אינטנסיביות כזו מלחיצה ומציפה, אך אפשר גם להינות ממנה ולראות בה יוזמה רומנטית ברוכה. את יכולה לנסות לשוחח איתו ןלבקש שיתן לך זמן. להסביר כי הוא מוצא חן בעינייך, אך אצלך דברים הולכים יותר לאט.
יחד עם זאת הייתי ממליצה לך מאוד לפנות לטיפול אינדיבידואלי לעצמך, ע"מ להבין מה קורה לך ולנסות לפרוץ את המעגל הזה שאת נמצאת בו ואשר פוגע ביכולת שלך לפתח יחסים ארוכים.
בהצלחה תמר ארצי וינברג מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו