צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  קשיים בזוגיות בזמן האחרוןלילי 18:52 15/03/2010
לפני חצי שנה בעלי התחיל מקום עבודה חדש, ומאז הזוגיות שלנו עלתה על שרטון.
הוא נעדר המון, חוזר כל יום אחרי 21 בערב. בשעה הזו אני מעולפת וסחוטה וממש אין לי כוח אליו.זו שעה שהילדים רק נרדמו, היום שלי מתחיל ב6 בבוקר, ואני רוצה זמן לעצמי או סתם לישון.
היה לנו סיכום שפעמיים בשבוע הוא מגיע בארבע וחצי ונדיר שזה קורה, כל פעם מסיבה אחרת.
אני ממורממרת וכועסת. מוצאת את עצמי חושבת על גברים אחרים ולא מספרת לו דבר.
הוא מצידו גם כועס. שיחות בינינו על הנושא לא מגיעות רחוק. יש הרגשה שהנטל בבית ושל הילדים הוא אינסופי. אני מרגישה שגדול עלי בכמה מידות להיות אמא מהבחינה של הנטל היומיומי.
מצד שני קשה לי לקחת עזרה מסיבה כלכלית.
המצב החמיר בחודשיים האחרונים בגלל תאונה שעברתי. גם לפני התאונה היה לי קשה ואחריה כמעט בלתי אפשרי. כל יום כמעט אני מוצאת את עצמי עלאוטומט וחסרת נשמה בשעות אחה"צ שבהם אני כבר תשושה.
אבל אני לא עובדת, רק לומדת ובעלי לא מפרגן לי לקבל עזרה בבית.
אני לא מבינה איך אמהות אחרות מסתדרות, אני פשוט רצוצה.
   תמר ארצי וינברג 12:15 17/03/2010
שלום לילי.
אין ספק שיש לך סיבות להרגיש לבד, מותשת וחסרת נשימה. יחד עם זאת כדאי לנסות למצוא דרכים להקל עליך לאו דווקא דרך בעלך שכרגע עסוק בפרנסה וממקם עצמו במקום חדש.
הרעיון שהוא יגיע פעמיים בשבוע מוקדם הוא מצויין, אך יתכן שארבע וחצי זה מוקדם מדי. הייתי מתחילה איתו בשש וחצי- שבע בנתיים.
כמו כן נסי להיות אולי יותר עם חברים של הילדים ואמותיהם, או לנוח מעט בבוקר בשעות שהילדים במסגרות. כמו כן דאגי מלעצמך למסגרות תמיכה של חברות שלך, משפחה וכו'...
אם הוא לא יכול כרגע לפרגן לך, פרגני לעצמך!!!!
אפשר אולי לנסות בסופי שבוע לעשות משהו למען הזוגיות וגם להתחלק מעט בזמן כך שתוכלו גם לנוח.

הרבה אמהות מרגישות כמוך, אך כאשר האב הוא מפרנס יחיד זה לא פשוט לגייס אותו. נסי להבין מעט גם אותו- אם תןכלי לחייך אליו כאשר הוא נכנס הביתה עייף בערב יתכן שיוכל גם לדבר איתך ופחות לכעוס.

לא ציינת כמה ילדים יש לכם ובני כמה הם, ולא כמה את לומדת ועד מתי. לפעמים שווה לדלל מעט את הלימודים במצבים כאלה ע"מ לעבור אותם בשלום.
זו תקופה קשה שצריך לעבור, לנסות להסתכל קדימה ולזכור שזה יהיה יותר טוב בהמשך, אם תצליחו להתייחס לכך כך ולא כאילו משהו משניכם אשם ולא בסדר.
את מוזמנת לכתוב יותר ע"מ שאוכל להתיחס יותר.
בהצלחה תמר ארצי וינברג מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו