צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  ביקורתיותחנית 15:43 31/03/2010
תמר שלום

אני בחורה בת 27 איכותית מאוד , נראית טוב , אקדמאית (תואר שני ) , מאוד מצליחה בעבודה ממשפחה מקסימה ותומכת מוקפת בחברים טובים וברוך השם בורכתי במעלות רבות המזל שנפל בחלקי עומד לי לרועץ בכל אשר למציאת בן הזוג , אני מוצאת את עצמי יוצאת לדייט לפחות פעם בשבוע והבחורים אינם מתקרבים לגבר שאני מייחלת לו, מאוד חשוב לי אינטליגנציה , כריזמה , רקע זהה וכל פעם אני פוסלת בגלל סיבה אחרת אני מבינה שעלי להיות פחות ביקורתית אחרת אשאר לבד אבל אני לא מצליחה לנסות ולהבליג על תכונות שמפריעות לי... השאלה שלי אליך על מה מהדברים אסור לי להתפשר?

האם אוכל לנהל זוגיות תקינה כאשר יש פער בהשכלה

פער בתחומי הבילוי

האם רקע משפחתי ועדתי זהה הוא חשוב בזוגיות תקינה



ברור לי שאני שוגה בביקורתיות שלי אבל אני באמת מאמינה שאמצא את האדם שאני ראוייה לו

בתודה מראש ובברכת חג שמח ,

חנית
   להפסיק לבקר ולהסתכל על עצמךמר ארצי וינברג 00:17 02/04/2010
חנית שלום וחג שמח.
אין לי ספק שאת בחורה איכותית מאוד. יחד עם זאת אני בטוחה גם שהרבה מאוד מהבחורים שאת פוגשת הם איכותיים גם כן. לצערי אין ביכולתי לומר לך על מה להתפשר, מפני שכל אחד מהפרמטרים שהצגת יכול להוות גם גורם מחבר (למשל רקע עדתי: רוב הזוגות הצעירים היום באים מרקעים שונים, החברה הישראלית מאוד מעורבת וכאשר הזוגיות טובה זה אינו גורם מפלג, או השכלה- תחום שיכול להשתנות בהמשך החיים, וכן אינו מעיד בהכרך על אורח חיים, מצב כלכלי וכו'...).
העובדה שכל הדברים הללו כל כך מפריעים לך ומטרידים אותך מעידה לדעתי על חוסר ביטחון שלך, אשר מביא אותך לחפש את האחד ויחיד המושלם. לצערי אין כזה ואני בטוחה שגם כאשר תימצאי מישהו שיראה לך כזה, תוך זמן קצר תימצאי גם בו חסרונות (שהרי השכלה, רקע עדתי, תחומי בילוי... אינם מעידים כלל על יכולת לקיים יחסי זוגיות טובים או הורות טובה).
חשוב גם שתדעי כי בכל הקשור בזוגיות אנו תמיד אומרים שצריך שניים בשביל לרקוד טנגו. הכוונה היא שלשני בני הזוג יש אחריות הן עלן ההצלחות והן על הכשלונות.
לכן אני משערת שפה מתאים המשפט :הפוסל, במומו הוא פוסל. ורצוי שתסתכלי מעט על עצמך ותנסי להבין מה מפחיד אותך, ומה מאיים עלייך. את מבינה כבר שהביקורתיות שלך בעייתית, אך יתכן גם שתצטרכי עזרה בהסתכלות על עצמך, בדרך להבנה ולשינוי. גם אני בטוחה שתמצאי בסוף את בן הזוג הראוי לך ומאחלת לך בהצלחה בדרך אליו.
בברכה תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו