צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  אבודהסיגל 16:01 29/08/2010
היי
אנו נשואים מזה 3 שנים לפני 3 חודשים ילדתי בן מקסים.אני ובעלי באים ממשפחות שונות אבא של בעלי הינו אדם קשה אלים מילולית. לפני שנישאנו בעלי חשש למסד את הקשר שמה ינהג כמו אביו.

וכעת בתקופה האחרונה בעלי נוהג לשחרר כל רסן ובעת שמתעצבן מפזר לי מחמאות על ימין ושמאל. כבר תוייגתי- כשקרנית, צבועה, טיפשה, מפגרת והיום פסיכית.... ולא פעם נאמר לי הילד שלך...

הוא מתעצבן בקלות וממש מתעוור שזה קורה וכמובן שאח"כ באה ההתנצלות עם האימרה את יודעת שזה קורה כאשר אני מתעצבן.. ומבקש שאהיה סבלנית ולא אעצבן אותו.

אני כבר אבודה לא בטוחה שאני אוהבת את הבחור הזה שגר כאן איתי ויכול להפוך בכל רגע נתון לאוייב הכי גדול שלי. אני לא ככ יודעת את מי לשתף בעסק הזה ומרגישה ממש תקועה.

לא יודעת אם שווה לפנות לטיפול זוגי, מצד אחד הוא מכיר בבעייתיות וחושש מכך שיהפוך לדמות אביו מצד שני לא נראה לי שהוא כ"כ מתאמץ. וקשה לי עם המחשבה שאני צריכה לחשוש כל פעם שאכעיס אותי בדברי והוא יתחיל להתפרץ. מה לעשות ?
   זהירות מאלימותתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 16:22 03/09/2010
סיגל שלום.
אני חושבת שנכון אמרת כשכתבת אלימות.אתם נמצאים בתוך תקופה לא פשוטה (הולדת ילד ראשון תמיד משנה דברים ומעלה לחצים) אשר מערערת כנראה את תחושת השליטה של בעלך ומכניסה אותו ללחץ.
נראה כי המודעות שלו כרגע לא עוזרת ודפוסים מוכרים מהבית להתמודדות במצבילחץ עולים ותופסים מקום.
אין ספק שכדאי לפנות לטיפול לפני שתהיה החרפה, או פרדה. בכל מקרה אתם כבר משלמים מחיר - הפגיעה ביחסים ובזוגיות (את כבר לא בטוחה שאוהבת אותו, וחוששת ממנו).
במקרה זה דווקא המודעות שלו יכולה כן לעזור- הוא מבין כי מועד לאלימות ולהתנהגות לא מקובלת. חשוב לעזור לו להבין שכנראה בכוחות עצמו אינו מצליח להתמודד עם המצב ולכן כדאי להיעזר.היתרון של טיפול זוגי הוא ששניכם הולכים יחד ואין תחושה שזו רק בעיה שלו.
בהצלחה תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו