צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  בעיות תקשורת עם החברקייט 12:10 25/09/2010
אנחנו כבר כמה שנים יחד, מהחטיבה ונפרדנו פעם או פעמיים, כרגע שנינו בני 20 בצבא, והקשר מאוד חשוב לנו, אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני וטוב לנו ביחד אבל לפעמים יש חוסר תקשורת. זה מתבטא בכך שאין לנו תחומי עניין משותפים, אנחנו לא מוצאים נושא לשיחה בזמן האחרון זה נראה כאילו שיחות הטלפון הן בכוח ולא כי יש על מה לדבר.
זה מאוד מעציב אותי כי אני מאוד אוהבת אותו אבל אני מרגישה ששנינו לא מתלהבים אחד מהשני כמו פעם ואני לא רוצה לוותר על זה.
מצד שני אני לא יודעת מה לעשות. אנחנו מחוברים בצורה מאוד חזקה רגשית ופיזית ונמשכים מאוד אחד לשני וקשובים אחד לשני אבל מהבחינה של העניין, אני מרגישה שהוא משתעמם ממני ואני משתעממת ממנו. חשוב לי לציין שדיברנו על זה ושנינו מוכנים לעשות הכל כדי לשמור על זה
זה הגיוני? מה עושים?
תודה רבה אני כבר אובדת עצות..
   צעירים מדיתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 08:19 29/09/2010
שלום קייט
קראתי את מכתבך בעיון והתלבטתי: מצד אחד יש לכם אהבה ואתם מאוד קשורים אחד לשני, וגם נמשכים וקשובים. מצד שני אתם רק בני עשרים, כבר כמה שנים יחד, וכבר משעממים אחד את השני.
אני מבינה את העצב שלך אך נראה שקורה לכם תהליך טיבעי ונורמטיבי של גדילה והתפתחות כל אחד בכיוונו, ובתחומי העניין שלו, ובמקביל התרחקות מסויימת. היכרתם כשהייתם ילדים ועכשיו אתם אנשים צעירים.
את אומרת ששוחחתם על כך ואתם מוכנים לעשות הכל כדי לשמור על זה. אני הייתי ממליצה ללכת בכיוון הנורמלי והבריא של ניסיון לארגן וליזום פעילויות משותפות, דברים שמעניינים אותכם, לנסות כל אחד להתעניין בתחומי העניין של השני או לחפש משהו שמתאים לשניכם.
יחד עם זאת להבין ולקבל שזהו אולי תהליך טיבעי, וחשוב שתכירו עוד אנשים ותתנסו במערכות יחסים נוספות.
בשלב בו אתם נמצאים לא הייתי עושה משהו נוסף ומלאכותי ש"יאנוס" את היחסים.
בברכת חג שמח
תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו