צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  שאלה לגולשי הפורוםשירה 12:21 05/01/2011
שלום לכולם
רציתי לשתף אתכם בהחלטה שלי לעשות הסבה מקצועית לתחום הייעוץ הזוגי.
תחילה קצת אספר על עצמי- אני בת 31 מטפלת רב תחומית הוליסטית כבר מגיל 20 בעלת קליניקה והרבה נסיון טיפולי בתחום המגע ונפש. תמיד שאפתי ללמוד ולעבוד בתחום הייעוץ כי זה משהו שמוטמע בי מאז שאני זוכרת את עצמי...
לצערי לפני כמעט שנתיים נפצעתי בידי ולפי איך שנראה לא אוכל לחזור לרוב המקצועות שלי. עברתי איבחון ונמצאתי זכאית לשיקום מקצועי מטעם ביטוח לאומי. בגלל שלמדתי רפואה משלימה בשנים שלמדתי לא הייתה הכרה בהם לתואר אקדמאי, לכן אני ללא תואר למרות שלמדתי מעל ארבע שנים מלאות.
בגלל שאין לי תואר אני הולכת ללמוד הנחיית קבוצות באדלר כ 3 שנים ,להתמחות בקבוצות זוגות ובנוסף ללמוד קורס ייעוץ זוגי במכון פתרונות כשנה.
השאלה שלי היא כזאת, יותר נכון שאלת סקר, האם הייתם באים לטיפול זוגי אצל מישהי בעלת נסיון חיים עשיר בטיפול ובעלת הכשרה של קורסים ארוכי טווח ושלל השתלמויות ללא תואר? או האם הייתם פוסלים על הסף ובוחרים רק לפי התואר ומחפשים רק בעלת תואר ראשון שני ומעלה?
אשמח לתגובות
בתודה מראש
שירה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו