צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  גירושין חד צדדייםיובל 14:34 19/02/2011
אני נשוי כבר שנתיים וחצי ואישתי החליטה שהיא רוצה להתגרש, היא לא מוכנה לשמוע על ייעוץ זוגי וחושבת שהיא נתנה לי את כל ההזדמנויות האפשריות ושנמאס לה.
אני אוהב את אישתי ואני לא מוכן לוותר עליה, אך היא בנתה סביבה חומה ואינה מוכנה להקשיב.
שבוע הבא יש דיון בבית הדין הרבני ואני לא יודע מה לעשות.
אני לא מוכן לוותר עליה והיא מבחינתה לא רוצה לתת לזה עוד הזדמנות..
אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית
   בעקבות מה שכתבת בפורוםשירי 12:08 21/02/2011
הי מה שלומך?
קוראים לי חגית, קראתי את מה שכתבת בפורום ונגעת לליבי. אני עובדת בימים אלו בתוכנית טלוויזיה חדשה עבור ערוץ 10 שתעסוק בטיפול זוגי. אני חושבת שזה מקרה שבו טיפול זוגי יכול בהחלט לעזור. אנחנו מחפשים זוג שהיה מעוניין לעבור טיפול אצל מומחה בתחום הזוגיות. לזוגות שייבחרו לעבור את התהליך, צפויה חוויה של פעם בחיים ואפשרות לשינוי אמיתי בחיים. בני זוג שנבחרים לתהליך מקבלים מאיתנו טיפול זוגי ארוך טווח ונשמרת להם הזכות להחליט בסופו של דבר האם לפרק את החבילה או להמשיך יחד לדרך חדשה.
אם מעניין אותך לשמוע עוד פרטים, אשמח לשוחח איתך.
ניתן להשיג אותי ב-0528541525
או ב zugot3@gmail.com
   ברור מקיףתמר ארצי וינברג 22:41 21/02/2011
יובל שלום.
אין ספק שזה מצב מצער, בעיקר מפני שיש בניכם אי הבנה כ"כ גדולה. אם אתה אוהב את אישתך ולא רוצה לוותר עליה, איך קרה שהיא כל כך רחוקה מלהרגיש את זה עד כדי כך שאפילו אינה מוכנה לדבר איתך וללכת לטיפול זוגי? האם הייתם פעם בטיפול? במה מתבטאות ההזדמנויות שהיא נתנה לך? ממה נמאס לה? האם זו התנהגות אופיינית לה ? האם בחנת את עצמך? יש לך מושג על מה ולמה היא מתנהגת כך?
לו אני במקומך הייתי מתעקשת לדבר ולהבין, ולהסביר לה כמה היא חשובה לך.
בכל מקרה בית הדין הרבני נוטה לשלוח זוגות לשלום בית או נסיון נוסף לבנות ולשקם אם הוא מתרשם שיש לזה סיכוי. יתכן שתוכל לנצל את הבמה הזו ולקבל עוד הזדמנות. אבל בגדול אני מאוד מאוד ממליצה לך לבחון את עצמך ולהבין מה קורה ואיך הגעתם למקום הזה.
בהצלחה
תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום
   יובל 00:45 22/02/2011
הסיבות העיקריות הן שהיא לא מסתדרת עם המשפחה שלי ושאנחנו מדברים לא יפה אחד לשני... אלה הסיבות שהיא ציינה ואני
מסכים עם חלק מהדברים אך עדיין לא עד כדי פירוק הנישואין..
אני כן חושב שטיפול זוגי יכול לעזור גם מהסיבה שעוד לא ניסינו טיפול זוגי..עד כה ניסינו בכוחות עצמנו ולא כל כך הצלחנו.. הבעיה היחידה היא שהיא לא מוכנה לשמוע בכלל על טיפול והיא נעולה על גירושין.. אני באמת חסר אונים
   תקשורת והגינותתמר ארצי וינברג 12:36 08/03/2011
יובל שלום. קודם כל סליחה על האחור בתשובה, ותודה על השיתוף שלך. שנית, סימפטום של -"היא לא מסתדרת עם המשפחה שלי" הוא מאוד נפוץ אך לא אמור להביא לפרידה, אלא לדיון ומציאת דרכים לריכוך הקושי והבנה של הבעיות לצורך פיטרון.
בעית התקשורת בניכם היא ללא ספק ניתנת לפיתרון, ואפשר מייד להפסיק לדבר בניכם בצורה לא מכבדת ....
יחד עם זאת דיבור כזה מבטא להערכתי את הקשיים האחרים שקיימים בניכם ובהם צריך לטפל ע"מ לעשות שינוי.
כל שאני יכולה לעשות הוא שוב ושוב לעודד אותך לנסות לדבר איתה, לברר, ולבקש שתבוא איתך לטיפול, ואפילו למפגש אחד לפחות על מנת להתחיל משהו שאולי יפתח פתח להמשך. אחרי כמה שנים יחד זה אך הוגן לאפשר נסיון כזה.
בהצלחה תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום,
מטפלת זוגית מוסמכת.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו