צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  זוג טרי - המלצה לייעוץ זוגי באזור תל אביבשרית 18:27 07/03/2011
שלום,

בעלי ואני נישאנו לפני כחצי שנה בלבד אחרי 5 שנים של זוגיות.

בחודשים האחרונים אנחנו רבים המון ובעיקר שתיקות ארוכות, ונוצר ריחוק שאינו אמור להיות בתקופת נישואין כ"כ קצרה וללא ילדים..
שנינו בתקופה מאוד לחוצה בעבודה, עובדים שעות ארוכות ונתונים תחת מתח רב, אך אני חוששת כי התעלמות מהבעיות רק יגרום להחמרתן בעתיד ולפתרון הבלתי נמנע של גירושין אחרי שישנם ילדים ועימם, גם עליה דרסטית במתחים...

אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני, אבל משהו בתקשורת שלנו לא עובד ובבסיס שלנו משהוא רעוע, כך שלפעמים אנחנו פשוט שותקים במשך ימים ואפילו שבועות...
אני מאמינה (או יותר נכון מאוד מקווה) שאם בשלב זה נרכוש כלים להתמודדות, נחזק את הזוגיות לקראת משברים אמיתיים ולא סתם "קריזות" ולחצים.

האם הפתרון הזה הגיוני? או שמא מערכת יחסים שנראית ככה כבר בהתחלה אינה נועדה להחזיק מעמד ועדיף לחתוך עכשיו לפני שהכל נהיה יותר מסובך?

בכל מקרה, אני צריכה המלצה לייעוץ זוגי באזור ת"א - משהו שאינו לתקופה ארוכה, רק בשביל לראות אם יש עם מה לעבוד (כמובן שבעלי נגד, אבל אני לא אוותר לו).
אנחנו גם די לחוצים בכסף כך שאם יש המלצה למשהו במחיר סביר, אני אשמח, או אפילו להסבר כיצד פועלים דרך קופת החולים (אנו חברים במכבי)

המון תודה!
   המלצה לטיפול זוגיתמר ארצי וינברג 12:42 08/03/2011
שלום שרית
קודם כל ברצוני לחזק אותך ולומר כי בכל זאת אתם ביחד זמן מסויים, טרחתם להתחתן ולמסד את הקשר, ואין ספק ששווה לתת לו עוד הזדמנות ולנסות לטפל. במידה וזה לא עוזר, תמיד אפשר לפרק.
לגבי טיפול - אין לי מושג איך זה עובד בקופ"ח מכבי, אך בוודאי יש איזה סידור וכדאי לברר בקופה.

אני מטפלת זוגי מוסמכת ועובדת ברמת גן קרוב לתל אביב,מזמינה אותכם לפנות אלי בטלפון 0544631288 ונבדוק את הדברים.
בברכה ובהצלחה
תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו