צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  ייעוץנאוה 11:09 04/04/2011
שלום רב
אני נאוה בת 54 אם לבת בגיל 33 עם תינוקת בת שנה וחצי.
הבת שלי עזבה את הבית שלה שחיה עם בעלה (בתל-אביב)
לפני כחצי שנה בגלל בעלה (שהיה שותה ומשתכר) ומתנהג מאוד לא יפה מחפש כבוד שיבשלו יכבסו לו.הייתי שם תקופה של חודש וחצי אחרי הלידה של בתי (ניתוח קיסרי) וראיתי את ההתנהגות הנוראית שלו עם השתיה ופעם אחת הוא קלל אותה לידי, ראיתי אדם בלי שמחת חיים דכאוני שמחפש כבוד - הייתי ממש חסרת אונים ולא ידעתי מה לעשות.
עכשיו אחרי חצי שנה - הוא שולח את האחיות שלו שידברו איתה
הוא צלצל לפני כמה ימים ודיבר בצורה כזו שעל פניו נראה שהוא רוצה לחזור אליה. אני מרגישה שהבת שלי מבולבלת מתייעצת עם חברות בטלפון.
על פניו לדעתי הוא לא יכול לתת לה כלום - לא אהבה, לא שמחת חיים, מצב כלכלי מאוד עגום. כולי מלאה פחדים שהיא תחזור אליו - הוא יכניס אותה להריון כדי להחזיק אותה.
אני עם חששות גדולות מאוד שהיא תתפתה תחזור אליו - ואז אולי באיזה שהוא שלב שוב תחזור אלי עם ילד נוסף.
שכחתי לציין שהם בהליכי גירושין - כרגע הוא משלם לה מזונות של 2,500 ש"ח.

אנא אני מבקשת ייעוץ מה לעשות איך להתנהג מה לומר לה.

תודה
   לעזור לה לזכורתמר ארצי וינברג 22:19 07/04/2011
לנאוה שלום.
אכן מצב לא פשוט. הבעיה הגדולה היא שאת לא יכולה להחליט בשבילה. מה שאת כן יכולה זה להפנות אותה ליעוץ, פרטני או זוגי, מישהו שיפגוש אותה באופן קבוע ויעזור לה להסתכל על חייה ולהבין מה היא רוצה ומה טוב בשבילה.
יתכן שתוכל גם ,לשלוח את בעלה לטיפול בהתמכרות שלו, ע"מ שישהיה אבא יותר טוב, או אפילו לשקם את חיי הנישואין שלהם. את בהחלט צודקת שנראה כי כרגע להיכנס להיריון ולחזור אל בעלה במצב הנוכחי זה לא רעיון טוב.
נראה כי התפקיד שלך כרגע הוא לעזור לה לזכור ממה נפרדה ולמה, ולעמוד בלחץ של משפחתו. כל עוד הוא לא עושה שינוי אין סיבה שהיא תחזור אליו.
בהצלחה
תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו