צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  אין זמן איכות, זוגיות במשבר.אסתי 12:16 04/05/2011
שלום רב!
אנו זוג באמצע שנות השלושים +3 קטנים.

בזמן האחרון אני ובעלי רבים המון, הנושא חוזר על עצמו: אני טוענת שאין לנו זמן איכות יחדיו והוא רוצה את השקט שלו. כשהוא מגיע הביתה הוא מגיע מותש וגם אני מותשת, הוא עוזר עם הילדים ומשכיב אותם לישון וכשהוא סוף סוף מקבל שקט הוא מתפנה לעיסוקים שלו ולהנאות שלו שזה בדר"כ מחשב וטלוויזיה.
אני מחכה לו עם שובו, מצפה לשוחח עימו, לבלות איתו קצת זמן איכות, להרגיש את האהבה ממלאת אותי , את חום חיבוקו והרומנטיקה שחסרה לי כל כך בחיי, ופשוט אין לו סבלנות אלי! הוא מקציב לי זמן איכות של 10 דקות (מתוך שעתיים עד שהולכים לישון) וגם זה בקושי, מסתכל כל הזמן על השעון ונראה לחוץ כאילו מאלצים אותו בכוח. ואני בוכה, כי חסר לי ואני מרגישה את החסך. והבכי מוביל לצעקות, ריבים עוצמתיים מאוד (לפני כמה ימים חנק אותי בצווארי ונשארו פסים אדומים יומיים ואני ניסיתי לבלוע כדורים). לא טוב לי. אנו בתקופה מאוד לחוצה כלכלית, והוא לא מקל עלי ועושה לי טוב. אני כמהה לחיבוק מנחם ושיעשה לי טוב אך אנו רבים המון ואני בוכה המון ונכנסת לדיכאונות מיותרים. והוא מגיב בהתאם, אומר שלא סובל להיות איתי ומירע את המצב.אני רוצה להתחיל לקחת כדורים נגד דיכאון אבל אם הוא יתעשת וישקיע בי (גם בפינוקים וגם בסקס) אזיי אני לא מאמינה שאצתרך אותם כי האהבה מחזקת אותי ונותנת לי הרגשה טובה.
מה עושים???
הוא אמר המון פעמים שישפר את המצב וישקיע בנו אבל זה לא קורה, ועכשיו הוא אומר שהוא צריך שאני אתרחק ממנו ולא אלחץ עליו. בכל פעם שאני עושה את זה אני מרגישה את החסך ביתר שאת ומתחילה לבכות. מה עושים???
   תמר ארצי וינברג 23:09 05/05/2011
שלום אסתי.
אכן ריבים עוצמתיים!!!
נשמע שאתם חייבים לטפל בעצמכם, לפני שיקרה אסון!!. בעלך אינו הפתרון לכל. קודם כל פני לרופא המשפחה ובקשי תרופות נגד דיכאון. דבר שני פני לתחנה ליעוץ בנישואין בעיר מגורייך (שיכת למחלקת הרווחה, עובדת בשעות יותר נוחות, ובתעריפים מסובסדים), ובקשי טיפול זוגי.
בינתיים פגשי חברות, הזמיני חברות, דברי עם אמך, אחותך, כל מי שאת מרגישה איתו בנוח ויכול לעזור מעט בעומס של 3 ילדים קטנים. נסי לשחרר מעט את הלחץ שבניכם.
חשוב לזכור - אתם בתקופה מאוד קשה, עם ילדים קטנים, זה עובר ומשתפר עם הזמן אבל בנתיים צריך לשרוד את זה!!!, וחשוב לעשות מה שאפשר ע"מ לשחרר את הלחץ ולאורר את המערכת. אם בעלך מותש אחרי יום עבודה ארוך והשכבת הילדים קשה לו בודאי לפנק ולהשקיע, ואולי גם הוא זקוק למעט פינוק???, האם את מסוגלת לתת לו? לראות את הצרכים שלו? אני משערת שלא, ולכן אתם זקוקים לעזרה מבחוץ וכמה שיותר מהר כן יטב.
בברכה תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום
   הייתי באותו המצב בדיוק!אופירה 02:10 14/05/2011
הייתי באותו המצב בדיוק לפני כחצי שנה עם בעלי, כל הזמן מריבות כל הזמן בעיות, כל הזמן מרגישה כאילו הוא לא רוצה לדבר איתי ועושה טובה בכלל שהוא חי...

בקיצור, אני אגיד לך את האמת - החלטתי לפנות לייעוץ זוגי, כי לא הייתי מוכנה להתגרש כל כך מהר, פנינו לייעוץ עם סיגל רם, מטפלת זוגית מ ד ה י מה !!
היום הדברים שונים לגמרי, אנחנו פשוט מבינים אחד את השנייה
בקיצור, מומלץ לפנות לייעוץ זוגי, ואני אישית ממליצה על סיגל רם.
הנה אתר האיטנרנט שלה:
www.sigalram.co.il/

בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו