צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  המלצה דחופהANI 23:22 17/05/2011
ראשית אני רוצה לברך על הפורום הזה שהוא ממש עושה עבודת קודש. בכל הפורומים לא ממליצים על מטפלים ואני לא מבינה איך אוכל להגיע למטפל דרך המלצה אם לא ממליצים?! אין לי דרך אחרת... אז כל הכבוד לכם שאתם מזהים את הצורך החשוב הזה.
שנית ולא פחות חשוב... אני מבקשת המלצה למטפל/ת זוגי מצויין (לא רק טוב) באזור רחובות. אנחנו אחרי נסיון כושל וקצר והבנו ולמדנו שצריכים להגיע למישהו טוב אחרת חבל על הזמן. אני לא מזלזלת חס וחלילה בעו"ס אבל מתוקף מורכבות הנושא אצלנו אנחנו רוצים שבהכשרתו גם יהיה פסיכולוג. האם יש "חיה" כזו?! :)
זה מאוד דחוף... תודה רבה
   מלצה על מטפל/ת זוגי/תתמר ארצי וינברג 08:52 18/05/2011
שלום רב.
קודם כל תודה על המילים החמות.
שנית להלן שמות של 2 מטפלים באזורכם. הם אינם פסיכולוגים אך אנשי מקצוע מן השורה הראשונה. רוב המטפלים הזוגיים אינם פסיכולוגים, הכשרתם הראשונית של הפסיכולוגים מכוונת בדרך כלל לעבודה עם היחיד.
ועוד מילה לגבי הצלחת הטיפול, טיפול זוגי הוא דבר ארוך ולא פשוט אשר דורש סבלנות והשקעה הן מצד המטפל והן מצד המטופלים. אין לצפות לקסמים אלא רק לעבודה קשה. לכן אם היה לכם כבר נסיון אחד לא מוצלח כדאי שתבדקו גם עם עצמכם כמה אתם שניכם!!! הייתם מעוניינים בטיפול,פתוחים, ומוכנים לקחת אחריות ולהשקיע בעניין.

גבו 0523775948 -ברחובות, שלומית אש 0526888474 בגדרה.
בהצלחה
תמר ארצי וינברג
מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת
מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו