צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  מותש ומתוסכל ומבקש את עזרתכם!!!מאור 12:02 12/06/2011
שלום רב,
שמי מאור, בן 25, מאזור המרכז, במערכת יחסים כשנתיים, לאחרונה התארסתי לבן זוגי, בחור בן 32, משכיל, אינטיליגנט, כשרוני באופן יוצא דופן, ישנה אהבה, משיכה וזוגיות מצוינת פרט לדבר אחד שמתסכל אותי באופן אישי ואין לי דרך להתמודד מולו - התפרצויות זעם וכעס בלתי נשלט מצידו באופן שחורג מגבול הנורמה ומתבטא בקללות וגידופים חסרי פרופורציה ופוגעניות שבדיעבד לא תמיד זוכר מה הוא אמר, הרמת קול מופרזת, עיניו בוהקות באופן מפחיד, נכנס למצב של מגננה ושמירה על כבודו האישי ולבסוף איום לסלק אותי מהבית המשותף של שנינו- ממש אלימות מילולית, בשבוע שעבר זה הגיע לשיא כאשר עזבתי את הבית לנוכח התנהגות זאת.
מדובר בבנאדם מקסים ובעל נתינה רבה,בלי קמצוץ של רוע, אבל אני חושב שחוויות הילדות והבגרות שלו גרמו וגורמים לו להתנהג באופן זה- בין היתר גירושים מכוערים של הוריו, כאשר הוא בחר את צד האבא ושלושת האחים הנותרים את צד האמא, היום אין בניהם קשר אלא הרבה כעס ושנאה רבה!
חשוב לי לציין שבכל ריב כזה,בסופו של דבר אני מגלה כלפיו אמפתיה, רחמים ורצון לעזור למרות הפגיעה בכבודי, לא יודע למה אבל עמוק בפנים אני מרגיש שהוא לא התכוון וזה פשוט יצא בצורה מכוערת!
יצא לנו מספר פעמים לדבר על כך והוא מצידו לא כ"כ מודע לדפוס ההתנהגות הזה ובוחר להאשים אותי בהתפרצות ובזעם שלו, מאוד יכול להיות שגם לי יש חלק בזה, אני לא מתחסד ולא מיתמם, אך לא תמיד וזאת מאחר וזה מתבטא בכל מקום, במשפחה הקרובה והמצומצמת, כלפי חברים קרובים, בעבודה, בכביש ועוד..
אני מעוניין מכל הלב להציל את הזוגיות הזאת ולעבור את המכשול הנ"ל, אני מאוד אוהב אותו והוא יקר לליבי, אך כרגע אני נמצא במצב של בילבול, תיסכול, חוסר אונים, אני ממש אובד עיצות לאור המצב, שברור לי שלא יכול להיממשך ככהובהחלט יכול להוביל לסיום הקשר.
אני פונה אליכם, חבריי הפורום ומנהלה, בקבלת עיצות מניסיון האישי שלכם או קבלת המלצות בסוג הטיפול הנדרש/המומלץ שאני אמור לפנות אליו, אני אשמח לקבל שמות מטפלים/יועצים/פסיכולוגים במייל או כאן בפורום, מאזור המרכז.

תודה מראש יקיריי,

מאור :-)
   כמובן שטיפולתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 22:18 15/06/2011
שלום מאור.
אכן מצב לא קל ולא פשוט, אשר יכול בהחלט להשפיע על הזוגיות, וכן על התחושות האישיות שלך. ללא ספק כדאי וחשוב לעשות משהו לשינוי המצב.
המצב האידיאלי היה שהוא ילך לטיפול עבור עצמו, אך הקושי טמון בעובדה כי בן זוגך אינו ממש מודע למצב, או אינו מוכן לקחת אחריות על התנהגותו.לכן יתכן שהדרך היותר אפשרית תהיה ללכת לטיפול זוגי ויכול להיות שבהמשך זה יוכל להביא אותו לטיפול לעצמו. הייתי מציעה לך לדבר על הקושי שלך והתחושה שאינך יכול להמשיך כך.
אם מערכת היחסים שלכם חשובה לו הוא יבוא לטיפול וינסה לעשות שינוי.
בהצלחה תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו