צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  בעיות זוגיותרף 13:17 25/10/2011
אני בן 57 בת זוגי מזה כמעט שנתיים בת 55 - אני מרגיש שהזוגיות שלנו טובה ויש כימיה בינינו, מידי פעם קשה לה מאוד לעשות איתי סקס, היא טוענת שהיא לא אוהבת אותי. אני מתעקש להשאר איתה כי היא אישה טובה, נראית טוב., מאוד אינטלגנטית. מידי פעם היא שולחת לי מיילים ממש יפים - במיילים האלה אני מרגיש שהיא מביעה את אהבתה - אך שוב היא טוענת שהיא לא אוהבת אותי. מידי פעם כנראה אני פוגע בה בלי לשים לב - והיא נעלמת לי, לא עונה לטלפונים לסמס. וכשאני מגיע אליה הביתה היא אומרת לי מה אתה רוצה אנחנו ממש ממש לא מתאימים - תמצא לך בחורה אחרת בטוח שם יהיה לך יותר טוב.

היא טוענת שאני מאוד נקי - והיא לא יכולה לגור איתי
היא מבקשת ממני לא להתערב לה בעניני הילדים שלה
היא טוענת שמאז שהתפרקה לה המשפחה - אין לה יותר משפחתיות, היא שונאת חגים, ימי הולדת. מידי פעם אני שואל אותה איך חיים והיא אומרת פשוט כרה. ושהיא רוצה מאוד למות נמאס לה מהחיים.

אבקש עצה טובה כיצד להתנהג ומה לעשות במקרים כאלה.

הרבה הרבה תודה
   תמר ארצי וינברג 09:37 26/10/2011
שלום רף.
אתה כותב מאוד יפה ונראה כי אתה מאוד אוהב את חברתך ומעוניין בקשר איתה.יחד עם זאת נשמע שחברתך נמצאת בדיכאון קשה וזקוקה לעזרה. אני מאמינה כי טיפול זוגי יוכל לעזור לכם, לשפר את ההבנה והתקשורת בניכם.
יחד עם זאת נשמע שקודם כל היא זקוקה לטיפול עבורה.האם ידוע לך אם היא עברה בעבר טיפול ? איזו תמיכה יש לה?
נשמע שכשהיא לא מרגישה טוב היא מתכנסת ומתרחקת במקום להיעזר ולהיתמך וכך נשארת לבד ומרגישה עוד יותר רע. היא אינה מאפשרת לך להתקרב ולתמוך בה ולכן אני חושבת שזקוקה לטיפול עבור עצמה.
אשמח לשמוע יותר ולנסות לעזור ולכוון עוד אם יהיה צורך.
בהצלחה
תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו