צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  צריכה אוויר...שיבולת 16:13 07/04/2019
שלום.

אני בת 25 נשואה בערך שנה. לפני שהתחתנו היה לי אוטו חדש והייתי מאוד עצמאית. בן הזוג שלי הכריח אותי למכור את האוטו כדי לחסוך שנוכל לקנות דירה. עכשיו אני עובדת קשה נוסעת ב-2 אוטובוסים לכל כיוון. בנוסף אצל הוריו יש יחידת דיור והוא התעקש שנגור שם עד שנקנה דירה. כל מה שהוא אומר נשמע הגיוני אבל אני מרגישה ממש חנוקה. אין לי פרטיות אין לי נגישות ואין לי עצמאות. כל פעם שאני מנסה לדבר איתו הוא עונה לי בכעס ומציף אותי בכל מני דברים שאני לא יודעת מה לענות לו. פעם אהבתי אותו אבל אני מרגישה שהוא לא רואה אותי ולא מתחשב בי. אני לא יודעת מה לעשות. לפעמים אני חושבת שעדיף כבר להתגרש וזהו.
   תמר מנהלת הפורום 10:21 08/04/2019
שיבולת יקרה.
אכן נשמע קשה וללא מוצא. בעלך כנראה מרוב לחץ לקניית דירה קצת שכח את הזוגיות שלכם וגם את האינדיבידואליות שלך ואולי גם שלו. חבל כי זוגיות שלא מטפלים בה כמו גינה יפה ועדינה פשוט נובלת וגוועת, וזה מה שקורה לך ולכם. יחד עם זאת חשוב לבדוק גם מה החלק שלך במצב, האם את נותנת לו סיבות להצר את צעדייך, האם את משתדלת גם לחסוך, למען דירה עבורכם ולמען העתיד המשותף שלכם?
כמו כן אני שומעת שאת כ"כ מיואשת שכבר מתחילה לחשוב על גירושין. האם בעלך יודע שכך את מרגישה? אולי שווה לשתף אותו ע"מ שיבין שזה מצב קשה ורציני ושאת לא מתבדחת כשאת מנסה לדבר איתו.
אני מבינה שהתקשרות שלכם גם תקועה כרגע ואתם לא מצליחים לדבר. לכן אני ממליצה לפנות לטיפול זוגי ע"מ לנסות לצאת מהתקיעות. אולי שם בעזרת תיווך של גורם אובייקטיבי תוכלו לדבר.
בהצלחה רבה
תמר
   מכירה את התחושה....רוית 15:20 16/12/2019
אני גם הייתי בסרט מאוד דומה עם בעלי. במשך שנים לאחר הלידה הראשונה הרגשתי שינוי גדול באיך שהוא התייחס אלי, באיך שהמשפחות התייחסו אלינו וממש הרגשתי שנפגעתי מזה.
אני והוא החלטנו ללכת לטיפול בצורה של גישור." target="_new">www.yahaddivorce.co.il">גישור. במקום להתגרש החלטנו לעשות עוד ניסיון ואכן אני רוצה להגיד שזה היה מדהים ועזר ממש ועכשיו 3 שנים אחרי הזוגיות שלנו מדהימה.
   רוית 15:21 16/12/2019
גישור" target="_new">www.yahaddivorce.co.il'>גישור
   רוית 15:23 16/12/2019
לא הצלחתי לכתוב כמו שרציתי
בקיצור אנחנו עברנו גישור וזה היה מעולה
www.yahaddivorce.co.il/




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו