צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  ריחוק בזוגיותאדווה 20:51 08/04/2019
נשואים חמש שנים.הפכנו לשותפים לדירה. לא עושים שום דבר ביחד, לא נהנים מאותם דברים, כמעט שאין מיניות. הוא טוען שאני עסוקה רק בילדים. אני מרגישה שהוא רואה רק את עצמו. מניסיונך,יש סיכוי לשינוי?
   להשקיע בזוגיותתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 23:28 12/04/2019
אדוה שלום.
5 שנים הן לא זמן מאוד ארוך אבל כשיש ילדים זה יכול להיות מאוד שוחק. זו תקופה עמוסה שבה בני הזוג צריכים להתמודד עם הרבה מטלות והם הופכים לשותפים.כמו כן יש ציפיה שיהיו החברים הכי טובים וההורים הכי טובים והמאהבים הכי טובים והמפרנסים ועוד ועוד. וזה כמעט בילתי אפשרי. מה שנפגע ראשון בדרך כלל זו הזוגיות.כי כמובן שאי אפשר לא לעבוד וגם לא להפסיק לטפל בילדים. לכן בתקופות כאלה אני ממליצה מאוד לנסות ולמסד איזו שיגרה שבתוכה מוכנסת הזוגיות בהתחלה באופן מלאכותי עד שזה חוזר להיות יותר טיבעי. זאת אומרת לקבוע ערב בשבוע שאותו מקדישים לזוגיות,מוצאים ביבי סיטר ויוצאים לקפה, לפאב,לסרט, למה שאוהבים ושפעם הייתם עושים.אם אי אפשר לצאת אז לעשות את זה בבית- להשכיב את הילדים לקנות יין או בירה או קפה- שוב, מה שאוהבים, לכבות טלויזיה ולשוחח, או לחליפין לצפות ביחד בסרט. באותה צורה אני ממליצה לקבוע ערב בשבוע למין. מין הוא צורך והוא יוצר אינטימיות אבל הוא גם יכול להידחק ולהיעלם ואז מחריפה ההתרחקות בין בני הזוג. כאשר קובעים ערב קבוע למין יש ציפיה והתכוננות ומתחילים להיות מופרשים הורמונים שמשפיעים על המיניות.
חשוב לזכור גם את הזוגיות כמו כל דבר אחר צריך לטפח ולשמר.
אני משערת שברגע שתתחילו בזה תרגישו אחרת הוא ירגיש שאת פחות עם הילדים ואת תרגישי שהוא רואה אותך יותר.
ואפרופו ילדים - זוגיות טובה- טובה גם לילדים. כי הורים מאושרים ומסופקים הם הורים טובים יותר.
ואחרי כל זה, תמיד אפשר גם לפנות לטיפול זוגי.ל תתיאשי, הנשים בדכ יותר טובות בדברים כאלו תחליטי שזה אתגר שלך ולכי על זה.
הרבה הצלחה.
תמר
   שני 10:46 14/05/2020




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו