צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
קורס הכנה ללידה עננים
מנהל/ת הפורום: בוגרות קורס דולות ומדריכות ביה"ס אמנות הלידה
  המשך סיפור הלידהיעל 18:47 11/04/2009
רציתי להוסיף עוד כמה פרטים משמעותיים: בזמן ההיריון הרופאה שלי עשתה מעקב צמוד בהערכות משקל לעובר ולי העמסות סוכר וזאת מהסיבה שנועם בני הראשון נולד במשקל 4 ק"ג והיא רצתה לוודא שאין סכרת הריון ושהעובר לא "גדול מדי".
הערכת המשקל האחרונה היתה 4 ק"ג ו120 ג' ולשמחתי התאפשר לי ללדת במרכז הלידה הטבעית. ועכשיו חזרה ליום הלידה שהיה ב- 26.2 יום חמישי ב- 7:30 בבוקר,(ביום ה-1 של שבוע 42) בשלב מסוים מני לקח את התינוק רונאל(שמו ניתן לו ביום הברית) לתינוקיה לשקילה ובדיקה וכשחזר בישר לי שרונאל שוקל 4.775! הייתי בשוק שה"דבר" הזה יצא ממני ועוד ללא חתך והייתי מאושרת כמו כן המיילדת המדהימה שלי. ומה היה קורה אם הערכת המשקל היתה גדולה יותר? בטח שלא הייתימתקבלת למרכז לידה ואולי אף נשלחת לניתוח קיסרי...לפי מה שהרופאה אמרה לי בזמן ההריון.ותודה לאל ההתאוששות היתה טובה הימים בבית יולדות היו טובים לי, נחתי טוב בזכות ההקפדה על שעות הביקור, נהניתי מיחס טוב והתינוק שלי היה צמוד אליי- ביות מלא כמובן.
לסיכום: אני מלאת תודה על החוויה הזו ומקווה שתעורר השראה ותתן תקווה לנשים רבות....
   איזה סיפור מדהים!!!נאורה 14:37 17/04/2009
כל כך כיף לשמוע על לידות שבהן 'לא כל כך כואב' עד 9 ס"מ פתיחה... זה מאפשר לנו, המדריכות הכנה ללידה, לספר על כך שיש נשים שלא כל כך כואב להן, ולא לצאת שקרניות :-)

נשמעת לידה מהחלומות! ואיך שהגיע לך תיקון כזה. לא להאמין באמת לגבי המשקל, ואיך ילדת אותו כמו מלכה תוך חצי שעה ובלי חתך (גם בלי קרעים אני מקווה?....). לגבי הערכת המשקל, באמת מזל שהן כל כך לא מדויקות :-)

הלידה שלך בהחלט בהחלט מעוררת השראה.
   יופי של חוויה מתקנת! כיף לקרוא.רננית 23:52 20/04/2009
וסחתיין על המשקל המכובד!
איך ההורות לשניים?
   תודהשירה 08:42 21/04/2009
תודה על השיתוף איזה כיף לקרוא
נשמעת חוויה טובה
חזרה לשגרה מבורכת וקלה
   וואו יעל נ-ה-ד-ר. ברכות חמות לך ולמני ולילדיכםרותי קרני הורוביץ 13:04 24/04/2009
נשמח מאד לשמוע (בטוחה שיש עוד כל כך הרבה) במפגש שהולך ומתקרב. ומתנצלת על האיחור בתגובה
רותי




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו