צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  ריפלוקס מגיל 0נעה 18:15 26/04/2011
שלום רב, בני בן 6 חוד' וניזון מהנקה מלאה. מלידתו עד היום יונק כמויות קטנות ובתדירות גבוהה (כל שעתיים). בין ההנקות "עולה לו האוכל" לפעמים פליטות מרובות ולפעמים בולע בחזרה את מה שעלה לו. היה משתנק בשכיבה או על הטרמפולינה עם שיפור רק כאשר מוחזק מאונך. כיום משתעל במקום להשתנק אך אין שיפור בתדירות ואולי אף החמרה. שוכב מעט מאד בגלל זה, אך סה"כ עולה יפה במשקל וכל עוד מוחזק אנכי לא סובל רוב הזמן. לעתים מקשית גבו תוך כדי ואחרי ההנקה אך לרוב אין צורך להפסיק את ההנקה. אנפמיל לא עזר. אלג'יקל גרם כאבי בטן בינקותו ולכן לא ניסינו שוב. שאלתי היא: האם נגרם נזק אם לא מטופל בזנטק? מה תופעות הלוואי האפשריות? האם זנטק מפחית רק תחושת צרבת או גם את הרפלוקס עצמו? כי נראה לי שרוב הזמן הרפלוקס לא גורם לו צריבה ויותר מטריד ההשתנקות/שיעול שלו (אני תופחת לו על הגב ומחזיקה אותו מאונך, אך בקושי שוכב בגלל זה). ושאלה אחרונה: האם היית מבצעת בדיקה כלשהי או שהסיפור מספיק לאבחון רפלוקס? תודה רבה!
   רפלוקסדר אילה ירון 11:17 23/05/2011
היות ויש סיפור קליני משמעותי אין צורך לדעתי בבירור נוסף, הייתי כן חזורת ומנסה אלגיקל קיד בנוסף לזנטק הדשילוב בד"כ גורם לשיפור בפליטות וגם בצרבת וכך פחות ארועי השתנקות.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו