צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  תאבון ירוד לתינוקת בת שנה וארבעסיון 16:06 04/05/2011
שלום
בתי בת שנה וארבעה חודשים.נולדה 1.5 קילו בשבוע 36. היום שוקלת 5.800 אורך 67 ס"מ. קטנה סימטרית אך מתפתחת יפה מאוד. בדיקות עד כה תקינות, חשד לתסמונת. בגיל שנה עד שנה וחודשיים נתנה קפיצה יפה של 750 גרם לאחר הקפדה על דיאטה שקיבלנו בשניידר. אז חלתה באדמדמת שבוע ועוד שבוע של מחלה נוספת. מאז לא עלתה במשקל כמעט. תאבון לא עיקבי מאז. לפני שבוע התחלנו טיפול באורקטין להגברת תיאבון. בימים האחרונים מקיאה פעם ביום בערך, בשעות וסיטואציות שונות.בגלל השביתה הרופא לא עונה לי.. סה"כ חיונית ופעילה. האם כדאי לעשות ברור גסטרו? אנחנו במעקב באישפוז יום ילדים בשניידר, לא חושבת שראינו רופא גסטרו. האם יכול להיות שנוצרה בעיה במעי? למה היא לא חוזרת לאכול כמו קודם? אנחנו מתוסכלים ודואגים, היא אכלה כ"כ יפה ועלתה כ"כ יפה למשך חודשיים, מה קרה בדרך? אם לא יהיה שיפור נשקול שוב צינור הזנה לקיבה. מאוד מראש על התשובה, אמא דואגת מאוד.
   תאבון ירודדר אילה ירון 11:23 23/05/2011
אם מקיאה ברור שתבקשו גם לראות רופא גסטרו וגם בדיקת עיניים-פונודוס ונוירולוג (עקב חשד לתסמונת9 לשלול בעייה מטבולית או אחרת. יתכן שיש מקום גם לבצע גסטרוסקופיה עם ביופסיות מהושט עליונה תחתונה קיבה ותרסריון לראות האם יש תאי דלקת אאוזינופיליה או סיבה אחרת.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו