צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  רגישות לחלב אםאלונה 13:08 13/06/2011
שלום
הבת שלי בת 3 חודשים, אוכלת רק חלב אם. לפני כחודש הופיעו שלשולים, ריר ביציאות, ולאחר מכן גם דימום בצואה. כל הבדיקות שלה תקינות - דם, צואה - רק דם, אין זיהום, לא חיידק ולא כלום, והיא עולה במשקל, לא מקיאה, עם חום 37.2 -37.7 בטוסיק. לעטים מתעוות ומתקפלת בזמן ההנקה.
כל הרופאים מדברים איתי על רגישות לחלב פרה/ סויה/ או כל מוצר מזון אחר. כרגע אני כ 12 יום בדיאטה ללא מוצרי חלב כלל, הסימפטומים נחלשו אבל לא חלפו. (אני עדיין מבחינה בדם בצואה). הפטרון היחיד שנותנים לי הוא להפסיק להניק ולתת נוטרמיגן או נאוקייט.
1. האם יכול להיות שזו לא רגישות למזון אלה משהו אחר? (הרופאים בדקו גם שסורה אבל לא הפנו לכירורג ילדים)
2. האם יש דרך להמשיך בהנקה?
3. האם קיימים פתרונות מלבד נוטרמגן ונאוקייט

אני כבר נואשת ואשמח לכל עזרה

תודה מראש
   רגישות דר אילה ירון 14:11 04/07/2011
אכן יתכן וקיימת רגישות למזון מסויים שלא "עלינו" עליו ולכן עדיין יש דם וריר ביציאות מידי פעם חשוב לראות האם קיימת עליה תקינה במשקל ושהכל תקין מבחינת התפתחות. אם יש עדיין ריר ודם יש תהליך דלקתי במעי ולכן ניתן להפסיק עוד מזונות אחרים כגון ביצים דגים בוטנים וכו' ואז לראות אולם העניין קשה מבחינה תזונתית עבורך ולכן לעיתים אין ברירה ועוברים לנוטרמיגן או נאוקייט. גשי ליעוץ גסטרו מסודר וגם ליעוץ של דיאטנית עבורך במידה ואת נמנעת מלאכול הרבה מזונות.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו