צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  לרינגומלציה - ריפלוקסלאה 22:03 11/09/2011
שלום לך ד"ר ירון,
ביקרתי היום בשעות אחה"צ העמוסות במרפאתך ויצאתי מעט מבולבלת, אשמח אם תוכלי לעשות עבורי סדר בדברים:

התינוק שלנו בן 3 חודשים סובל מלרינגומלציה משמעותית, כמו"כ לא עולה כמעט במשקל.בתחילה רק ינק, כעת אנו מוסיפים לו גם בקבוקים של חלב שאוב ומטרנה משך היום, בשבועיים האחרונים פולט הרבה.

א. האם מחייב שסובל מריפלוקס בגלל הלרינגו?
ב. המלצת להתחיל טיפול בזנטק ובאלגיקל, בסופר פארם לא היה אלקיגל, רק עוד יומיים יכינו, האם להתחיל בנתיים טיפול בזנטק לבד או להמתין ולהתחיל בשניהם יחד?
ג. השאלה החשובה יותר מבחינתי - מה מומלץ לגבי הארוחות שלו: להמשיך להניק ולאחרי כל הנקה לתת בקבוק? אם כעצתך נשים כפית מטרנה לכל 50 מ"ל מים, לתת לו רק 100 מ"ל בארוחה או 120? האם עדיף להאכיל אותו כל שעתיים ארוחות קטנות או להשאר על 6 ארוחות של 100 - 120 מ"ל?
כמו"כ בנוגע לקורנפלור - להוסיף רק לחלב שאוב או גם למטרנה סמיכה?
ד.כפי שהבנתי - ברוב המקרים של לרינגומלציה בהם נתקלת לא היה מנוס מניתוח?! האם זה ניתוח שכיח? אייך הוא מתבצע? נחשב למסוכן?


מתנצלת על האריכות ומעריכה מאוד את היותך זמינה לשאלות בפורום,

תודה רבה!!!!
   לרינגומלציהדר אילה ירון 19:50 23/09/2011
היות ופולט יש רפלוקס ובמקרה של לרינגומלציה וקשיי עליה במשקל אכן לטפל, ניתן להתחיל קודם בזנטק אם לא הצלחת להשיג אלגיקל קיד בזמן ובהמשך לצרף לטיפול. אם יש אפשרות להוסיף קורנפלור לחלב אם שאוב ו תמ"ל זה עדיף כי זו תוספת קלוריות , אם יונק ישירות כמובן לא ניתן להוסיף קורנפלור. תנסו להכין מטרנה סמיכה אם יקבל ברצון אז תנדו להוסיף קורנפלור הכל במטרה להגדיל את כמות הקלוריות, יתכן שפשוט תשקלו אותו לאחר שבוע אם עלה מספיק לא יהי צורך להוסיף קורנפלור למטרנה הסתמיכה.כמובן אם אכל 120 אז להכין 150 מ"ל ולתת 3 כפיות של מטרנה (כלומר על כל 50 מ"ל מיים כפי שהמלתי ) ולתת לו לאכול 120 כפי שאכל עד כה, המטרה להעלות את כמות הקלוירות לכל "שלוק" שאוכל ולא לצמצם את נפח הכלכלה. , ברפלוקס מומלץ ארוחות קטנות לעיתים קרובות, יתכן שאם הטיפול תוכלו להמשיך כפי שהיה עד כה מספר הארוחות אך שלא יהיה צורך להאכילו כל הזמן ביממה. כלומר אם אכל 6 ארוחות ימשיך כך. יש הרבה מקרים של לרינגומלציה שלא עוברים ניתוח הכל תלו בחומרה, וזאת שלאה לרופאי אאג. בריואת שלמה ושנה טוב.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו