צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  דם בצואה ושלשוליםמעיין 08:52 02/10/2011
שלום רב,

בני בן ארבעה חודשים וחצי. ניזון מהנקה בלבד.
לפני כחודש וחצי החל להופיע אצלו דם בצואה - נקודות בתוך צואה, במרקם מעט רירי ולרוב בצבע אדום בהיר [לא כמויות גדולות אך נראות לעין בבירור]. במהלך החודש וחצי האחרונים הדם הופיע כ-12 פעמים. שלשול (לא דמי) היה פעמים ספורות בלבד. בשאר הזמן נתן צואה כרגיל. במשך כשבוע וחצי בתוך התקופה סבל מאוד מפליטות והקאות (כ- 6 פליטות ביום, כ- 4 הקאות ביום). חום הגוף תקין. היינו במעקב אצל רופא הילדים. תרביות הצואה יצאו נקיות מטפילים, בדיקת רופא כירורג הייתה תקינה גם כן.

החלטתי, על דעת עצמי, להימנע ממאכלי חלב במשך כשלושה וחצי שבועות [על אף שרופא הילדים שהוא גם רופא אלרגיות לא המליץ לעשות כן. לא נעשתה בדיקה לבירור אלרגיה].

לא נראה שההימנעות ממאכלי חלב במשך פרק זמן זה עזרה.

בנוסף, כבר תשעה ימים לא נצפה דם בצואה אך נוצר דפוס לפיו הוא סובל במשך כיומיים מעצירות לחלוטין [עד אז היה לו צואה רגילה מספר פעמים ביום] ואז יש לו שלשול חריף וכך הלאה...

מה זה יכול להיות? אלו בדיקות עלינו לערוך?

אודה מאוד לחוות דעתך.
   דם ושילשולדר אילה ירון 08:46 03/10/2011
יש צורך לראות האם קיימת עליה תקינה במשקל אם כן כנראה שהכל תקין במקרה זה. אכן היום הגישה היות ויונק להמשיך להניק אם עולה במשקל. בהנקה לעיתים היציאות נראות נוזליות תראי את היציאות שנראות לך כשלשול לרופא והוא יחליט האם זה יציאה של הנקה או לא. בהצלחה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו