צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  עזרה בבקשה...אילנה 16:29 09/11/2011
ד"ר ירון שלום,
ביתי נולדה בשבוע 36+2 והיום היא בת שלושה וחצי חודשים, יש לה יציאות פעם בשבוע- עשרה ימים וגם כאשר היא מוציאה, נראה כי זה כרוך במאמץ רב והיא נראית חסרת מנוחה וכואבת זמן רב.
לאחר לידתה ככל הנראה עשתה יציאה תקינה ב-24 שעות הראשונות, היות ולא מסרו לנו על בעיות כלשהן.
בגיל שבוע אושפזה למשך שבועיים בבית החולים קפלן לאחר שלא אכלה יום שלם, לא הוציאה ואף הקיאה פעמיים. באשפוז טענו כי מדובר בתסמונת הירשפרונג. במהלך האשפוז לפתע החלה לאכול כראוי ואף להוציא באופן סדיר, כמעט יומיומי. חשוב לציין כי אכלה חלב אם בלבד. לאחר 3 ניסיונות כושלים לקחת ביופסיות החלטנו לפנות למומחה אחר, שטען כי הילדה לא סובלת משום מחלה והיה מדובר בתסמיני פגות. היא עברה כמובן צילומים ריקים כמו גם חוקן בריום, את הבריום לקח לה 3 ימים להוציא.
כששבנו מבית החולים הכל התנהל כרגיל והיא הוציאה כמעט כל יום. לפני כחודש וחצי הוספתי לה מטרנה לתפריט, בקבוק אחד לפני השינ ה.מאז, החלה להוציא רק פעם בשבוע- עשרה ימים וכאמור בקושי רב. עם זאת, היציאות רכות.בהתייעצות עם רופאת המשפחה, החלפתי את המטרנה ב"נוטרימיגן", אך לא ניכר שינוי למרות שעברו כבר שבועיים וחצי מאז שהחלפתי.
אשמח לחוו"ד, סיוע, הפניה לגורם שיכול לסייע או כל דבר כזה..

תודה רבה!!!
   עזרה בבקשה...דר אילה ירון 11:19 14/11/2011
היות ולא ברורה האבחנה עדיין לא עשיתם ביופסיות רקטליות לשלול הירשפרונג קשה לי לסייע. עקרונית ניתן לתת מעט רסק מעגבנייה טרייה ללא קליפה ללא גרעינים ולראות האם יש ריבוי יציאות או האם היא עדיין נמנעת מיציאה. גשו באופן מסודר ליעוץ גסטרו.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו