צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  בעיה במעבר לתמ"לנעה 07:27 09/11/2011
שלום רב, ביתי בת 7 שבועות ניזונה עד כה מחלב אם בלבד (הנקה ישירה וחלב שאוב מבקבוק) ואכלה בצורה סדירה וטובה 6 ארוחות של 120-130 ביום עם עליה יפה וטובה במשקל. כעת אין לי אפשרות להניק יותר ולכן החל מסוף השבוע אוכלת בעיקר תמ"ל (ומה שנשאר מהחלב השאוב שעומד להיגמר)בתחילה מטרנה אותה סירבה לאכול וכעת מנסה גם סימילאק. בשני המקרים היא לא אוכלת יותר מ-50-60 סמק לארוחה וכמעט כל פעם פולטת ואפילו מקיאה כמויות גדולות ולעיתים את כל מה שאכלה. גם העליה במשקל נבלמה וכעת מקיאה גם את החלב השאוב שאכלה עד כה. אנחנו אובדי עיצות.. מה עושים במקרים כאלו?! עד מתי לחכות לפני פניה לרופא ותוך כמה זמן היא אמורה להתרגל? אשמח לדעת מה ניתן לעשות ואיך ניתן להקל על המצב ולעזור לה לאכול..
   בעיה במעבר לתמ"ל דר אילה ירון 11:17 14/11/2011
לעיתים אלרגיה לחלב באה לידי ביטוי כהקאות אז גשי לרופא המטפל שיחליט האם סתם מידי פעם מקיאה או באמת מדובר באלרגיה ואז ישנה את התמ"ל. היות וגם יש הקאות מידי פעןם של חלב אם אז יתכן ויש גם הפרעות אכילה קלה. לגבי צורת מתן הכלכלה היא צריכה להיות עם סבלנות ולא "לדחוף" את הבקבוק על מנת שלא תפתח הפרעת אכילה. סבלנות בסוף העניינים מסתדרים, אך אם ממשיכה להקיא בודאי גשו לביקה ובירור אצל רופא הילדים.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו