צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  שלשול ממושךאורלי 15:33 06/05/2012
שלום רב,

ביתי בת שנה וחודשיים, כבר שבועיים משלשלת (מימי עם ריח חריף) ולעיתים מקיאה. (בעיקר לאחר אכילת בשר). בדיקת דם + צוואה תקינה. בד"כ בעלת תאבון בריא אוכלת 2 מנות תמ"ל ביום ותפריט משפחה מגוון. לאחר שבכל התקופה הראשונה המליצו על תזונה רגילה החליף כעת הרופא את התמ"ל לנוטרמיגן לשבוע ימים. היא לא מוכנה לאכול את זה, אוכלת תפריט מצומצם של פחמימות בננה, תפוח וגזר.
כרגע מצב השלשולים השתפר, פחות פעמים ופחות מימי. עד מתי להמשיך עם הדיאטה? (נראה כי היא רעבה) האם נדרשות בדיקות נוספות?
תודה מראש על התשובה.
   שלשולדר אילה ירון 14:03 07/05/2012
לבצע בדיקות צואה וצואה לפרזיטים אפילו 4 בדיקות לא תמיד מתגלה הפרזיט באופן מיידי. כמו כן דיאטה דלקת לקטוז (לכן רצוי תמ"ל ללא לקטוז לא חובה נוטרמיגן יש למשל מטרנה/סימילק ללא לקטוז) כמו כן לתת לה לאכול מרק עוף עורף פסטה פירה בננה תפוח ללא קליפה , לחם וכו'... רצוי לא ירקות חיים ופירות חיים. הייתי ממשיכה עם הדיאטה כשבוע נוסף.
   צליאק??אורלי 17:06 07/05/2012
תודה רבה על התשובה. אשמח להתייעץ לגבי אפשרות לציליאק. במשפחה דודה ובת דודה אובחנו כחולות ציליאק. האם יתכן שהיא היום בת שנה וחודשיים אחרי ששמונה חודשים כבר חשופה לגלוטן פיתחה רגישות??
   תשובהדר אילה ירון 22:26 17/05/2012
אכן יש צורך להבדק לצליאק לעיתים מופיע בגיל הרבה יותר מקודם, כאן יש גם סיפור משפחתי מרשים.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו