צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  צריכה עזרה בבקשה...מיכל 09:47 16/07/2012
שלום רב, בני בן שנה וכמעט חודשיים. מהיום שהוא נולד נראה שהוא סובל מכאבי בטן איומים, צרחות עד לב השמיים גזים כל הזמן, קושי בהוצאת גרעפסים ובכי רב עד שחרור של גזים ככה כל היום וכל הלילה שבועות על שבועות וחודשים על חודשים. יש לציין כי הוא ינק בלבד עד גיל כחצי שנה (הזמנתי יועצת הנקה להתייעצות) בגיל חצי שנה התחלתי לשלב לו תמ"ל ובהדרגה אוכל מוצק. שום דבר לא השתנה. אנחנו עדיין לא ישנים, הוא עדיין בוכה המון בלילה ומתעורר המון ונראה שזה מכאבי בטן (משחרר גזים) ניסיתי להחליף את המטרנה החלבית לצמחית יותר מחודש - לא היה שינוי. הייתי אצל רופאים מס' פעמים וביקשתי שיעזרו מכיוון שהילד סובל נורא ולא מצליח לישון. שלושה רופאים שונים ענו לי כי ההתפתחות שלו תקינה והילד נראה מצויין וזה פשוט יעבור לו. אני נורא נורא מוטרדת, הילד באמת נראה חיוני חייכן, צחקן, מפותח, הולך, אוכל, סקרן, עולה במשקל. יחד עם זאת הוא עדיין לא ישן נראה שמשהו מציק לו גם במהלך היום, גם בגלל שהוא עייף והוא עצבני ואולי גם משהו מפריע לו. הלילות שלנו זה סיוט, הוא מעיר את כל הבית עם הצרחות ולא תמיד אני מצליחה למצוא דרך להרגיע אותו. מה את מציעה לי? נראה שכל הנושא של העיכול בעייתי אצלו, מה גם שחכצתי לציין שהצואה שלו רכה, הוא בוכה בוכה צועק ואז יוצאת צואה רכה עף על פי שהוא אוכל אוכל מוצק והייתי מצפה לשינוי בצואה כבר בשלב זה, עדיין זאת נראית צואה של תינוק יונק.
בבקשה תעזרי לנו.
   צריכה עזרה...ד\\\\\\\\ 17:39 20/07/2012
אכן תבדקי את הצואה בדיקת צואה לתרבית ולפרזיטים כמו כן תבצעי בדיקות דם כולל לצליאק היות והיציאות רכות עכשיו ותנסי פרוביוטיקה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו