צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  כאבי בטן חזקים לתינוק בן שנתייםדוד24 12:55 10/02/2015
שלום רב,

בני בן השנתיים סובל מזה שבועיים מעצירות. במהלך תקופה זו היו לו פחות או יותר 3 יציאות רציניות בלבד וגם הן הגיעו לאחר שקיבל נרות. הוא סובל מכאבים חזקים ובערך אחת לדקה וחצי צועק ומתלונן על כאב, מתפתל ולא יכול לשבת. הוא אומר שכואב לו בבטן וכן בישבן. הלילה כבר לא הצליח לישון מרוב הכאבים. היינו כבר אצל 3 רופאי ילדים בקופת החולים, אך בכל פעם ממליצים לנו לתת לילד שזיפים,כפות שמן קנולה או דברים בסגנון ולא ניתן מענה של ממש בנוגע לגורם לכל הסיפור הזה (שמעולם לא סבל ממנו בעבר) או לפתרון של ממש. התזונה שלו רגילה לחלוטין, לא חל בה שינוי לאחרונה ואין לו רגישויות ידועות כל שהן.
האם על פי התיאור הנ"ל אכן נשמע כמו עצירות ועלינו להשמע לעצות ולחכות שהזמן יעשה את שלו, או שמא יש מקום לחששות שלנו שמדובר במשהו שדורש בדיקה קצת יותר מעמיקה? (חסימה כלשהי,טחורים פנימיים, אולי צליאק או כל דבר אחר שלא נראה בבדיקה קלה..) הילד סובל מאד כבר זמן רב ואנחנו חוששים שייגרם לו נזק פנימי חלילה בעקבות טיפול לא נכון. ביקשנו מרופאת הילדים הפנייה לרופא גסטרו אך כאמור היא סירבה בטענה שוב שזו רק עצירות ושיהיה בסדר.

אודה לעצה דחופה,

בברכה,

ענת.
   עצירותדר אילה ירון 17:42 19/02/2015
גשו לרופא גסטרו לבדיקה רקטלית




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו