צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  עדכון מהגסטרוסקופיהדור 07:56 01/08/2015
בהמשך להודעתי על ירידה של 16 קילו במשקל וההמלצה על גסטרו'+קולונו'-בסוף החלטתי לעשות רק גסטרו'.

התוצאות הגיעו היום ואמנם אין צליאק, אבל חזרה תשובה חיובית לדלקת כרונית קלה עד בינונית בקיבה והליקובקטר חיובי. רופא המשפחה אמר שאין צורך לטפל בהליקובקטר בגילי וכשאין תסמינים של כאבים או צרבות מהקיבה.


עם זאת, קיבלתי אתמול מכתב בדואר ממחלקת הגסטרו בו הרופאה שביצעה את הגסטרוסקופיה המליצה לטפל בהליקובקטר בקוקטייל תרופות ואנטי' לשבועיים ולבצע תבחין נשיפה חודש וחצי אחרי לוודא ארדיקציה. אני לא בעד לקחת תרופות אם אין באמת צורך ממשי ולכן שאלתי היא האם חייבים להכחיד את החיידק למרות שאין שום תופעות מטרידות מהקיבה כעת?

רציתי להוסיף שאני במעקב המטולוג כבר כמעט שנה לעניין הירידה במשקל וגם הגדלת בלוטות לימפה (קפצו בגודל לאחרונה מ 1 ס''מ ל2.5), חום וחולשה בסימן שאלה גדול ללימפומה (כי הירידה במשקל נעצרה והבלוטות לא גדלו כל זמן המעקב עד לפני חודש). בינתיים לא נעשתה ביופסיה אלא רק מעקב סונר, אבל במשטח וספירה האחרונים שעשיתי במעבדה שלהם בשיבא עלו כמה חריגות כולל לימפוציטים אטיפיים ברמה ++ ו9 איאוזינופילים. יכול להיות שהגורם ללימפוציטים האטיפיים והאיאוזינופיליה הוא ההליקובקטר והדלקת בקיבה?

תודה
   תשובהדר אילה ירון 08:23 02/08/2015
אני כן בעד טיפול כי ראו דלקת בביופסיה , לגבי הבירור ההמטולוגי לדעתי לא קשור אבל תעדכני את ההמטולוג.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו