צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גסטרו ילדים
מנהל/ת הפורום: ד"ר אילה ירון
  שלשול רירי לתינוק בן חצי שנהיעל 14:16 16/05/2016
שלום,
לפני 8 ימים בני התינוק חזר מהמעון והחל להקיא עד כדי התייבשות (רקע- ניזון מגיל שבועיים מנוטרימיגן עקב אי סבילות לחלבון חלב פרה).
נסענו מיד לשניידר שם העלו אופציה שמדובר במחלה ויראלית. היה חום 38.6. שוחרר ללא אשפוז. למחרת בבוקר שלשל שלשול רירי חד פעמי. ביצעתי תרבית צואה- הכל שלילי. קיבלתי אזניל עם הוראה לתת רק במקרה של החמרה. דווקא היתה הטבה ביציאות. הן נהיו שלשוליות ללא ריר, ללא חום ובלי הקאות. כעבור 3 ימים נתתי לו פירות ולאחר חצי שעה הקיא אותם והחל לשלשל ריר שוב (אחרי ששלושה ימים היתה הטבה כאמור ביציאות). התחלתי לתת את האנטיביוטיקה (3 מנות סה"כ) אך אין שום הטבה. בני ממשיך לשלשל ריר בצבע ירוק כהה עם "חלקיקים" קטנים ירוקים כהים בפנים.
לדעת רופא הילדים מדובר במשהו ויראלי. הסביר אף כי יש מקרים בהם בודקים בעיות ספיגה וכו' אך לדעתו כרגע אנחנו לא צריכים לעשות כלום.
אני דואגת, הייתכן מצב של וירוס שלשול רירי כ"כ ארוך? אין לו חום השלשולים הללו נמשכים כבר חמישה ימים (חוץ מהשלשול הרירי שהיה יום אחרי המיון).
מה דעתך?
   שלשולדר אילה ירון 21:14 10/10/2016
לעיתים גם מחלה ויראלית יכולה לקחת שבועיים אם יהיה ממושך יותר לחזור לרופא וכמובן במידה ויש החמרה לחזור שוב לבדיקה . לדאוג שלא התייבש.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו