צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום צוואות וירושות
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  התמודדות עם צוואהאלונה 17:42 11/11/2012
    תגובה
שלום,
לפני כשנתיים יעצתי לאבי לערוך צוואה לאחר שאמי אושפזה בבית חולים לחולי נפש וחששתי שאם יקרה לו משהו, היא לא תוכל לטפל ברכוש. מאחר שאין לו אפוטרופסות עליה, היא גם חתמה על הצוואה.
אבקש לציין שהוריי קנו לנו 3 הילדים דירות על שמם. לי הבכורה בית בחדרה השווה כ-1,100,000 ש"ח, לאחותי דירה בת"א השווה 1,500,000 ש"ח, ולאחי דירה בהרצליה השווה כ-2,000,000 ש"ח.
מאחר וגם אצל אחותי התגלתה מחלת נפש והיא חיה עם חברה, הפניתי את תשומת לב אבי לכך שצפויים איתה קשיים כשתתבגר וכשלא יהיה על מנת לטפל בענייניה. להפתעתי, התחוור לי שבצוואה שהכינו הוריי, הם מורישים לנו את רכושם מחולק שווה למעט הדירות בהם אנו מתגוררים. כך יוצא שאני מקבלת את החלק הקטן ביותר למרות שאני זו שסועדת את אימי ותומכת באבי. מה אפשר לעשות בנדון? האם אפשר לפסול את הצוואה שעליה חתמה אימי...כיצד עלי לפעול?
תודה, אלונה
   תשובהמנהל הפורום 12:12 12/11/2012
שלום רב,
צוואה נבחנת על פי כללים מסוימים ועל פי רצון המוריש.
אם זהו רצונם האמיתי של הורייך (למרות שאת סועדת אותם) וכך הם מחליטים להוריש בדעה צלולה וללא לחצים פסולים, אזי ככל הנראה זו הצוואה שתקוים

אין תשובה זו מהווה תחליף ייעוץ משפטי



ערן עזרא, עו"ד

_________________

www.forgetit.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו