צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
תאומים - הריון לידה הנקה
מנהל/ת הפורום: מיכל קסטן
  תגובה פיזית שונה לתמ"ללי 20:29 14/10/2008
שלום בנות, לאחותי יש זוג תאומות בנות 4.5 חודשים, שמקבלות מטרנה כבר כמה שבועות, אלה אוכלת פחות או יותר בלי בעיה, אבל לגילי יש כל הזמן גזים ובטן לא שקטה, במיוחד אחרי הבקבוק של הערב, היא גם לא ישנה כ"כ טוב בלילה... האם יכולה להיות להם תגובה שונה לחלוטין לאותו תחליף?
   נשמע לי אפשרי והגיונירונית 22:10 18/10/2008
את רואה איך זה מתחיל? בדיוק מכאן. מהתחושה כאילו שני התאומים מתפקדים כאחד. הרי זה לא באמת ככה. הם שני אנשים שונים. "אנשות", בעצם :-) מה את חושבת, שהן יגדלו ויאהבו אותו אוכל בדיוק? יתפתחו באותו קצב? יעדיפו אותם דברים? ממש לא. בדיוק באותה צורה הן לא חייבות להגיב באופן זהה לאותו תמ"ל.
זאת שאוהבת - שתמשיך. וזאת שלא נוח לה, אפשר להתיעץ עם רופא ולהחליף. פשוט, לא? רק לא לשכוח: אלה שתי בנות נפרדות לחלוטין, בעלת זכות לפתח אישיות משלהן, וטעמים משלהן. איך שבא להן :)
   הי רוניתלי 13:04 20/10/2008
הי רונית, תודה... אנחנו יודעות כמובן שהן שונות לחלוטין, וכמובן שהן שתי גברות שונות ומיוחדות, פשוט זה חדש לה, לאחותי, והיא לא בטוחה לגבי כל דבר, אז אנחנו מתייצעות... היא תחליף לגילי את הפורמולה אני מאמינה, לא יודעת בדיוק איך, מה, מתי... אבל הרופא אמר שאפשר בלי בעיה.
יש לך תאומים? את מדברת מניסיון? כי לא פשוט הסיפור הזה... נשמח לדעת איפה אפשר ומומלץ לקנות דברים בזול יותר לתאומים, או איפה אפשר לקבל הטבות לציוד למשל... תודה
   יש לי תאומים מקסימים בני 4 חודשיםמיטל 12:17 22/10/2008
וזו החוויה הכי נהדרת בעולם. אני כל כך גאה בהם, כל כך אוהבת אותם.
ולגבי רכישות מוצלחות, יש את רשת "מוצצים" שהיא זולה ומדהימה, יש בה הכל. ואני לא יודעת מאיזה אזור של הארץ את, אבל הבנתי שבירכא יש דברים טובים מאוד מאוד בזול.
לגבי תמ"ל, לאופטימיל יש מועדון תאומים, שעל כל 2 אריזות שאת קונה את מקבלת 2 מתנה. לי זה חוסך הרבה, ומקל עלי מאוד.
ואני יודעת שאני לפחות קניתי גם המון מיד שניה, או קיבלתי דברים מאחותי. למרות שיש את הרצון הזה שהכל יהיה חדש, מהר מאד את מבינה שזה לא באמת משנה, ועדיף פשוט לקנות יד שניה בזול.
שיהיה המון בהצלחה :) ואני אשמח לייעץ לך בכל התלבטות או תהייה.
   תודה מיטל!לי 00:06 24/10/2008
מיטל, תודה רבה לך!!... אנחנו נעשה סיבוב ברשתות הגדולות וגם אבדוק קצת באינטרנט לגבי ציוד יד שניה... מודה לך מאוד, בטח עוד נחזור לעצות נוספות ככל שיגדלו... שבת שלום!
   יש לי שאלה לגבי המבצע של אופטימילמירי 22:16 30/10/2008
היי בנות
תגידו זה בטוח המבצע הזה של ה 2+2?? נשמע לי טוב מידיי..
ומה לגבי הפרש של שנה בין שני ילדים? זה גם תופס?
   לדעתי הפרש של שנה לא תופס..מיטל 14:40 31/10/2008
לדעתי הפרש של שנה לא תופס..
אבל הכי טוב שתתקשרי לשירות הלקוחות שלהם ותוודאי לא?..
אולי הם יתגמשו איתך




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו